[Newsletter Collection] Daniel Popescu: M-a surprins faptul că publicul este încă interesat să citească texte lungi pe mail, în ciuda faptului că trăim într-o eră a conținutului video

[Newsletter Collection] Daniel Popescu: M-a surprins faptul că publicul este încă interesat să citească texte lungi pe mail, în ciuda faptului că trăim într-o eră a conținutului video

În urmă cu trei ani și jumătate, a simțit că e momentul să aibă propriul său proiect editorial și a dat drumul unui newsletter. A decis să fie despre piața imobiliară, pentru că îl enervau știrile sumare din presa economică despre construcțiile de locuințe. Când a venit momentul să aleagă un nume pentru newsletterul lui, Daniel Popescu s-a gândit cum ar putea să descrie cel mai bine o locuință.

Patru Pereți și-a numit newsletterul, iar acum acesta are 5000 de abonați care așteaptă textele despre evoluția prețurilor din piața imobiliară, noutăți legislative și tehnologii care pot schimba modul în care locuim.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related