[Newsletter Collection] Daniel Popescu: M-a surprins faptul că publicul este încă interesat să citească texte lungi pe mail, în ciuda faptului că trăim într-o eră a conținutului video

[Newsletter Collection] Daniel Popescu: M-a surprins faptul că publicul este încă interesat să citească texte lungi pe mail, în ciuda faptului că trăim într-o eră a conținutului video

În urmă cu trei ani și jumătate, a simțit că e momentul să aibă propriul său proiect editorial și a dat drumul unui newsletter. A decis să fie despre piața imobiliară, pentru că îl enervau știrile sumare din presa economică despre construcțiile de locuințe. Când a venit momentul să aleagă un nume pentru newsletterul lui, Daniel Popescu s-a gândit cum ar putea să descrie cel mai bine o locuință.

Patru Pereți și-a numit newsletterul, iar acum acesta are 5000 de abonați care așteaptă textele despre evoluția prețurilor din piața imobiliară, noutăți legislative și tehnologii care pot schimba modul în care locuim.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related