Când gustăm o roșie coaptă, uităm adesea de începutul drumului ei: o sămânță plantată cu grijă într-un pământ care nu promite niciodată nimic sigur. Cineva s-a trezit la răsărit, a avut răbdare, cunoștințe și încredere într-un proces greu de controlat.
Pornind de la această realitate, BASF Agricultural Solutions România lansează campania digitală „Din dragoste pentru agricultură și pentru cea mai importantă meserie din lume”, parte dintr-un efort global de a aduce în lumină pasiunea, munca și reziliența fermierilor. Campania își propune, prin canalele digitale, să crească gradul de conștientizare în rândul publicului larg, al celor care nu sunt „la firul ierbii” în fiecare zi, asupra efortului din spatele fiecărui produs agricol.
„Vrem ca prin această campanie să scoatem agricultura din stereotipuri și să arătăm publicului larg cât de complexă este, de fapt, munca unui fermier. Campania «Din dragoste pentru agricultură și pentru cea mai importantă meserie din lume» ne amintește că, înainte de produse, există oameni. Iar oamenii aceștia merită să fie văzuți, ascultați, apreciați și respectați.”, Bogdan Boboc, Digital Solutions & Online Marketing Coordinator, BASF Agricultural Solutions România.
Fiecare produs agricol este suma a sute de ore de muncă, decizii, riscuri economice, adaptări continue la vreme, boli sau schimbări legislative.
Agricultura din România se confruntă astăzi cu secetă prelungită, instabilitate economică și o forță de muncă tot mai redusă. Cu toate acestea, fermierii merg mai departe, iar noi vrem să-i vedem, să-i înțelegem și să-i ajutăm.
„Fermierii au fost întotdeauna în centrul activității noastre. Iar această campanie este doar una dintre multele inițiative prin care vrem să fim alături de ei, cu soluții practice, inovație, dar și cu recunoaștere.”, Andreea Butaru, Marketing Manager, BASF Agricultural Solutions România.
Cu o tradiție de peste 100 de ani în sprijinul agriculturii, BASF continuă să inoveze și să rămână un partener de încredere pentru fermieri.
„În cei 7 ani de colaborare cu BASF am înțeles că meseria de fermier înseamnă mai mult decât lucrul câmpului. Cred din tot sufletul că este și responsabilitatea noastră, ca agenție, să scoatem în evidență greutățile zilnice ale profesioniștilor din agricultură. Vrem să aducem în digital emoția, dar mai ales conștientizarea rolului esențial pe care îl are fermierul în viața noastră de zi cu zi. Pentru că are, fără îndoială, cea mai importantă meserie din lume.” Alex Iacob, Executive Director, Outbox.
Campania „Din dragoste pentru agricultură” se desfășoară între 19 martie și 31 octombrie pe canalele de Social Media BASF (Facebook, Instagram, TikTok și YouTube), cu mesaje adaptate fiecărei platforme. Ne dorim ca prin această prezență constantă să aducem mai aproape de public munca reală din spatele agriculturii, să arătăm cine sunt oamenii care o fac posibilă și să construim o comunitate care înțelege, susține și respectă această meserie. Obiectivul nostru este dublu: pe de-o parte emoțional, încercăm să arătăm realitățile câmpului și ale „celei mai importante meserii din lume"; pe de altă parte, digital, urmărim KPIs măsurabili: engagement și reach generate prin conținut relevant pentru publicul larg.
Din dragoste pentru agricultură este o campanie care nu vinde produse, ci recunoaște oameni. Pentru că, înainte de orice recoltă, există mâini care trudesc.
Outbox este o agenție de digital marketing cu 14 ani de experiență pe piața din România. Oferă o gamă completă de servicii digitale — de la strategie și concept creativ, până la execuție tehnică — adaptate obiectivelor fiecărui proiect.
La BASF, creăm chimie pentru un viitor durabil. Combinăm succesul economic cu protecția mediului și responsabilitatea socială. Peste 112.000 de angajați din Grupul BASF contribuie la succesul clienților noștri în aproape toate sectoarele și aproape în fiecare țară din lume. Portofoliul nostru este organizat în șase segmente: Produse chimice, Materiale, Soluții industriale, Tehnologii de suprafață, Nutriție și îngrijire și Soluții agricole. BASF a generat vânzări de 68,9 miliarde de euro în 2023. Acțiunile BASF sunt tranzacționate la bursa din Frankfurt (BAS) și sub formă de certificat de depozit american (BASFY) din SUA.
BASF Agricultural Solutions: Agricultura este esențială pentru a pune la dispoziția unei populații în creștere rapidă hrană suficientă, sănătoasă și accesibilă, reducând, în același timp, efectele asupra mediului. Colaborând cu parteneri și experți în agricultură și integrând criteriul sustenabilității în toate deciziile de business, ajutăm fermierii să aibă un impact pozitiv pentru o agricultură durabilă. De aceea, investim continuu în zona de cercetare și dezvoltare, conectând gândirea inovatoare cu acțiunile practice din domeniu. Portofoliul nostru cuprinde semințe și trăsături genetice ale plantelor special selectate, soluții chimice și biologice pentru protecția culturilor, soluții pentru gestionarea solului, sănătatea plantelor, controlul dăunătorilor și agricultura digitală. Cu echipe de experți în laboratoare, pe câmp, la birou și în unitățile de producție, ne străduim să găsim echilibrul potrivit pentru succesul fermierilor, al agriculturii și al generațiilor viitoare. În 2023, divizia noastră a generat vânzări de 10,1 miliarde de euro.
Credits:
BASF Agricultural Solutions
Andreea Butaru - Marketing Manager
Bogdan Boboc - Digital Solutions & Online Marketing Coordinator
Gabor Krasznai - Country Manager
Outbox
Alex Iacob - Executive Director
Raluca Spanache - Client Service Director
Cristina Ștefan - Digital Account Manager
Alexandra Iurea - Jr. Digital Account Manager
Patricia Buțucanu - Digital Account Executive
Mona Casangiu - Digital Creative Director
Nicoleta Stan - Copywriter
Andrei Busuioc - Head of Design