[PR Playbook] Mara Constantin-Gojgar: Ce nu funcționează? Tăcerea, mesajele defensive sau comunicatele sterile, fără legătură cu realitatea percepută de public

[PR Playbook] Mara Constantin-Gojgar: Ce nu funcționează? Tăcerea, mesajele defensive sau comunicatele sterile, fără legătură cu realitatea percepută de public

În 2025, bad publicity poate distruge încrederea și chiar business-ul, este de părere Mara Constantin-Gojgar, fondatoarea Confident Communications. Așa că doar brandurile extrem de bine poziționate pot uneori transforma criza în capital de imagine, însă asta nu e o regulă, ci e o excepție.

"Democratizarea accesului la informație, faptul că oricine poate genera știri, opinii și chiar fake news, reprezintă unul dintre principalii factori de influență astăzi. În același timp, tehnologiile AI și automatizarea transformă regulile jocului", spune Mara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related