Pepsi Twist prezintă: Dramele Twisteldei. O telenovelă în două părți

Pepsi Twist prezintă: Dramele Twisteldei. O telenovelă în două părți

Suspans. Decizii copleșitoare. Intrigi pisicești. Emoții răvășitoare. Iubire, îndoieli, frământări, discuții încinse. Inimi care tresaltă. Sfârșit fericit. Noua producție Pepsi Twistare tot ce cere internetul în acest moment: umor, pisici, Pepe și nostalgia telenovelelor în care drama este la cote maxime, dar totul se încheie cu bine. 

Dramele Twisteldei, o mini-saga caliente de două episoade, exagerează amuzant situațiile dramatice pentru a arăta că în lumea Pepsi Twist poți găsi ușor soluția cu o atitudine drama-free. O doză de entertainment spumos și colorat, combo bun de ironie fresh și good fun, de care aveam nevoie cu toții în această perioadă. 

 

Pepsi Twist: alegerea drama-free

Când viața îți dă lămâi, iei un Pepsi Twist și uiți de dramă. Când încerci lucruri noi, îți asumi riscuri, testezi locuri hip, vrei să trăiești clipa, dar inconveniențe minore îți strică ziua. Fiind combinația perfectă dintre gustul cunoscut Pepsi și lămâie, Pepsi Twist nu dezamăgește, indiferent de situație: pentru când ai chef de ceva diferit, dar vrei să fii sigur că alegi bine.

Astfel, Pepsi Twist vine cu o filosofie de viață simplă și bună de urmat: micile drame pot fi ocolite cu prezență de spirit și umor. 

Aceasta este și ideea de la care a pornit mini-telenovela parodie în două episoade Dramele TwisteldeiCu siguranță, un show diferit, dar cu acel twist marca Pepsi. 

"Pepsi Twist este, fără îndoială, un love brand, un produs care a reușit să creeze o legătură autentică și emoțională cu publicul nostru. Acest atașament se vede clar în entuziasmul cu care oamenii vorbesc despre Pepsi Twist și în modul în care a fost primit Pepsi Twist Zero Zahăr. Indiferent de preferințe, fie că alegi varianta clasică sau pe cea fără zahăr, știi că nu poți da greș, ambele oferă acel gust top, inconfundabil și fresh.

Campania își are sursa de inspirație în comunitatea noastră de consumatori gen Z, în energia și vibe-ul caracteristic și in micile „drame” pe care le trăiesc zi de zi. Prin această campanie, ne propunem să îi încurajăm să treacă peste impedimente cu o atitudine relaxată, pentru că, într-o lume în care micile drame de zi cu zi nu pot fi evitate, Pepsi Twist este alegerea aceea care știi că nu te va dezamăgi", spune Mihaela Precup, Junior Brand Manager.

 

O telenovelă cu pisici, lămâi și alegeri inspirate

Da, viața poate fi o telenovelă. Dar în anumite momente exagerăm cu drama. Dramele Twisteldei au luat naștere tocmai din aceste mici impasuri din viața de zi cu zi care au fost transpuse în cea mai dramatică formă ​de entertainment: telenovela. 

În două video-uri inspirate de universul ​celebrelor seriale latino-americane, miniseria subliniază contrastul dintre atitudinea dramatică a personajelor și ​poziționarea drama-free a Pepsi Twist. ​

Eroina Twistelda navighează cu grație printre drame și intrigi, inspirată de mottoul menos dramas, mas limones. Ea își mărturisește focul inimii către BFF-ul Zestina și caută cea mai potrivită ținută pentru a-l întâlni pe Jose Armando. Dar motanul Don Lemon are alte planuri.​ Bine că există lămâi pentru a depăși momentele de tensión, ele sunt mereu una buena decision.

Intro-ul este cântat de unicul Pepe, așa cum cere orice poveste de amor care se respectă.​​

 

Dramele continuă să o urmărească pe Twistelda, dar eroina știe să se mențină drama-free și în episodul 2 al miniseriei, pe care îl puteți vedea mai jos:

Povestea Twisteldei, într-o lume dramatică, plină de dragoste, trădări și momente tensionate, are, bineînțeles, un deznodământ fericit. Așa cum se pot încheia de cele mai multe ori situațiile telenovelistice: cu alegeri inspirate, umor & Pepsi Twist.

 

Credits:

Pepsi România
Mihaela Precup – Junior Brand Manager
Laura Gheorghe - Senior Brand Manager
Roxana Croitoru – CSD Lead Romania
Mihaela Hristea - Senior Marketing Manager Beverages

Leo Burnett
Adriana Pascan - Creative Director
Bianca Muscalu – Groupe Creative Director
Mara Sabau - Groupe Creative Director
Alexandru Iliescu – Senior Copywriter
Silvana Frînculescu – Senior Art Director
Alexandru Silinescu – Art Director
Ana Miculescu - Growth & Innovation Director
Alexandra Slotea - Senior Account Manager
Mălina Sandu – Junior Account Manager
Marta Fedorovici – Account Executive
Maria Roncea - Social Media Manager
Andrei Ion – Junior Social Media Manager
Oana Nastase - Senior Digital Planner

OMD
Raphaela Bunea - Influencer Marketing Specialist
Alexandra Ciucă – Digital Manager
Nicoleta Avram – Media Manager

STAY SHARP FILM
Iliana Dumitrache - Producer
Alexandra Lele - Executive Producer
Roxana Cozma - Production Manager
Barna Nemethi - Director
Nicolae Anghel - DOP
Eduard Danilovici - Editor
Ruxandra Staicu / Radu Ungureanu - Color Grading
Vlad Andrei - Photographer
SQUAD Rental - Camera Crew

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related