[AIdea] Cosmina Țapliuc: AI-ul ne-a dat un "boost" serios și ne-a permis să ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevărat: idei faine și relații solide cu clienții

[AIdea] Cosmina Țapliuc: AI-ul ne-a dat un "boost" serios și ne-a permis să ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevărat: idei faine și relații solide cu clienții

Pentru Cosmina Țapliuc, Head of Digital VML România, AI este un amic, un corector, un analist bun, parte din rutina zilnică, atât la job, cât și acasă. Un coleg care se străduiește să fie mai bun de la an la an. Asta e partea bună. Există însă și influențe și efecte mai puțin roz ale AI-ului. De la rezultate eronate sau biased la deep fake, știri false și tot ce ține de zona de manipulare a opiniei publice. E nevoie să ne antrenăm bine mintea față de tot ce aduce inteligența artificială. 

"AI poate, insa, sa influenteze si in bine, si ar trebui sa ne focusam pe pozitiv, astfel incat sa il integram mai usor in viata noastra: de la faptul ca poate sa scoata rapid niste task-uri de rutina, care ne umplu ziua si lasa putin loc gandirii strategice, pana la generarea unor idei de baza, care sa ne ajute sa construim concepte noi si sa iesim din paradigma “s-a mai facut”, spune Cosmina. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related