[Visual Key] Mihai Adler: Ca art trebuie să știi ultimul trend de pe TikTok, chiar dacă nu-l faci pe brandul tău pentru că nu se potrivește

[Visual Key] Mihai Adler: Ca art trebuie să știi ultimul trend de pe TikTok, chiar dacă nu-l faci pe brandul tău pentru că nu se potrivește

Printre campaniile importante la care a lucrat Mihai Adler, art director VML, se numără una pentru Fairy, prin care voia să bage Gospodinul în DEX sau The Book Fact Checker, pentru Cărturești, shortlistată la Cannes. E de părere că un art trebuie să știe ultimul trend de pe TikTok, chiar dacă nu-l aplică pe brandul pentru care lucrează, dar să fie la curent și cu influencerii momentului.

"Apreciez agențiile care au departamente dedicate de strategie, cu oameni care au background de research, sociologie, dar sunt suficient de cool încât să înțeleagă advertisingul și să dea startere bune. Nu îmi place acolo unde oamenii fac de toate, nu îmi place când un brief se blochează în strategie prea mult timp", spune Mihai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related