Cum să vorbești despre pavele fără să adoarmă lumea? Îți iei o șopârlă

Cum să vorbești despre pavele fără să adoarmă lumea? Îți iei o șopârlă

Pavelele nu sunt subiectul preferat de conversație la nicio petrecere. Nu există talk-show-uri despre ele. Nimeni nu le visează noaptea. Pavelele sunt practice, necesare.. și cam atât. 

Exact aici e problema: într-o piață unde toate arată cam la fel și toate promit „durabilitate” și „rezistență”, cum să mai faci vreo diferență?

Semmelrock de la Wienerberger a decis să răspundă la întrebare într-un mod neașteptat: și-a numit un ambasador de brand fără cască de protecție, salopetă sau trusă de scule, ci plin de solzi verzi, cu o privire simpatică și o atitudine relaxată. Noi îl strigăm Rocky prin casă, dar asta așa, doar între noi. E vorba despre un gecko verde și vioi ca brandul pe care îl reprezintă.

De ce o șopârlă? Nu e evident? Pentru că trăiește printre pietre. E acolo iarna, când crapă de ger pietrele, dar nu și pavelele. E acolo vara, când grătarele încing pavelele, care nu se sinchisesc. E acolo și la primele ploi torențiale de primăvară sau la furtunile de toamnă. Cu alte cuvinte, dacă există un expert obiectiv care trăiește și îmbătrânește odată cu pavelele, acela e Rocky.

Dar geko-ul verde nu e doar un „martor ocular”. E și un personaj plin de personalitate. Cu mimici umanoide care îi dau expresivitate, cu un umor ușor autoironic și cu un ton ștrengar când îți face cu ochiul. El nu vorbește ca din manualul de brand, ci ca prietenul din curte care știe ceva în plus. Mesajele lui sunt simple și imposibil de ignorat. Dar asta și pentru că pavelele Semmelrock de la Wienerberger chiar sunt rezistente la grătare ca șopârlele la soare.”

Mesajele campaniei nu sunt doar moduri amuzante de a atrage atenția asupra atributelor produsului. Tonul folosit este un statement de brand: Semmelrock de la Wienerberger vorbește despre un produs tehnic și aparent banal într-un mod diferit. Aduce un pic de zâmbet și ironie într-o categorie care până acum era destul de serioasă, dacă nu chiar anostă. În loc de „beneficii tehnice”, îți dă motive să zâmbești. Și când zâmbești, ții minte și avantajele calitative ale produsului.

Așa si-a depus scrisorile de acreditare primul ambasador de brand șopârlă din istoria pavajelor de pe piața românească. O șopârlă care face mai mult decât să fie simpatică în reclame, schimbă felul în care privim o categorie întreagă. Pentru că, atunci când diferențele dintre produse sunt greu de observat, diferența o face felul în care vorbești despre ele.

Semmelrock a ales să vorbească altfel. Și cum să vorbești despre pavele fără să adoarmă lumea? Prin personajul vesel cu solzi verzi, locatarul și gardianul pavelelor, dovada că uneori cea mai bună strategie e să lași produsul să vorbească prin gura expertului. 

Credits:

Echipa Client
Afrodita Blasius
Sabina Pietriși
Răzvan Fotia
Malvina Marinescu 

Echipa Agentie CAP
Codin Caradimu
Estebanos Kodros
Dora Bratu
Corina Latosu
Dorin Ilie
Sânziana Șerbănescu
Cristina Purcărea

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related