Strategia Leo Burnett a fost premiata la APG Awards

La gala APG Creative Strategy Awards, care a avut loc aseara la Londra, Leo Burnett a obtinut unul dintre cele mai importante premii pentru planning-ul romanesc: Silver la categoria International, si un premiu special pentru "Best Use of Research". Lucrarea castigatoare, "Mum gets it again", a fost realizata pentru brandul Wash&Go, fiind prima nominalizare la APG Creative Strategy Awards pentru o agentie din Romania.

Studiul de caz a fost prezentat de Elena Ionita, Senior Strategic Planner - Leo Burnett, la inceputul lunii septembrie in fata unui juriu format din specialisti in strategie din UK si USA, precum Jon Steel, WPP; Malcolm White, Krow - APG Chair; Richard Huntington, United London; Derek Robson, Goodby Silverstein etc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Related