Lowe PR a realizat prima campanie educationala pentru Electrolux

Derulata in intervalul 18-28 februarie 2008, campania Wellbeing - "Cum arata aerul curat" este prima campanie educationala Electrolux.


Wellbeing 2008 - Cum arata aerul curat
Wellbeing este un program educativ initiat de Electrolux pentru un camin mai sanatos care se deruleaza cu regularitate in fiecare an. Obiectivul acestei campanii este de a trage un semnal de alarma asupra poluarii din interiorul locuintelor (atat poluarea aerului cat si cea fonica). Proiectele au scopul de a educa oamenii asupra riscurilor la care sunt expusi in interiorul casei datorita poluarii, de la boli respiratorii la diverse alergii, dar si de a propune solutii inovative.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Sectiune



Related