Prezenta unui brand pe canalele media cu scopul de a construi atitudini puternice pe termen lung ale consumatorilor cu privire la acesta.
The featuring of a particular brand in media vehicles in order to build strong, long-term consumer attitudes towards it.










![[Creativitatea de zi cu zi] Alex Petrescu: Creativitatea nu ar trebui să se teamă că regulile se schimbă, cum ar fi apariția AI-ului. Ba din contră, trebuie să le schimbe intenționat, ca jocul să continue](https://media.iqads.ro/2025/11/alex-poza-cover-410.jpg)

![[Case Study] De ce brandurile din România mizează puternic pe Glovo Brands Ads](https://media.iqads.ro/2025/10/1-2-cover-410.jpg)




![[Work & Self] Cătălin Rusu: Încerc să fiu același, pe cât se poate, cu nuanțe, dar cred că este esențial să te exprime ceea ce faci. Uneori te exprimă sensul, scopul, alteori procesul](https://media.iqads.ro/2025/10/catalin-rusu-baschet-color-cover-410.jpg)











![[Visual Key] Eduard Cîrstea: “E doar publicitate!”. Asta mi-a spus și mie un fost copywriter pe un ton relaxat, asta mi-aș spune și acum](https://media.iqads.ro/2025/07/eduard-cirstea-cover-410.jpg)

![[Visual Key] Mara Sabău: Direcția în care merge publicitatea e din ce în ce mai mult despre voce și personalitate, nu doar despre execuție impecabilă](https://media.iqads.ro/2025/07/poza-articol-cover-410.jpg)









