Care-i pofta cea mai poftă pentru a încheia cu stil o noapte în oraș? Nu are rost să ne prefacem că nu ne gândim cu toții la o șaorma suculentă, cu de toate care se îmbină cel mai bine lângă un Pepsi Zero, să fie tratația completă.
Și dacă asta e pofta adevărată, și dacă o știm cu toții, Pepsi a pus declarația în faptă și i-a dat titlul binemeritat. A încoronat șaorma drept Regina Nopții și a sărbătorit evenimentul cu invitați speciali și o serie online amuzantă și savuroasă pe măsura reginei culinare.
Ce e bun, mmmerită trăit
Bucuria de a mânca fără rețineri merită susținută. Iar Pepsi e mereu prezent acolo unde oamenii știu să guste viața din plin și să traiască orice experiență ca pe o sărbătoare personală. Acesta e mesajul brandului în 2025: „Ce e bun... mmmerită un Pepsi”. Și asta înseamnă momentele în care pur și simplu te bucuri de gusturile care te fac fericit și nu te ferești să dai frâu liber poftei.
După ce, în primăvară, Pepsi a făcut un pairing memorabil cu micii, vedetele poftei românești, toamna aceasta și-a îndreptat atenția spre un alt duo legendar: șaorma + Pepsi Zero.
“Știm cu toții că după o noapte în oraș, nimic un merge mai bine decât o șaorma (ideal, cu de toate). E adevăratul MVP când vine vorba de comfort food și toată lumea știe asta, chiar dacă uneori poate ne e rușine să recunoaștem. Așa că, în stilul inconfundabil Pepsi Zero, am făcut ce trebuia făcut: am încoronat-o Regina Nopții. Am dus toata comunicarea într-o zonă jucăușă și fără filtre – cu invitați neașteptați, glume îndrăznețe și fără pic de judecată, ca să le amintim oamenilor că ce e bun, merită un Pepsi”, spune Laura Gheorghe, Senior Brand Manager Pepsi Zero.
De ce șaorma? De ce noaptea?
Șaorma este, fără îndoială, una dintre cele mai iubite (și consumate) comfort foods din România — regina poftelor din miez de noapte. Dar, pe cât este de iubită, pe atât e și „vinovată”: mulți români se jenează să recunoască că le e poftă de o șaorma… deși o mănâncă oricum.
Pepsi și-a propus să elibereze șaorma de judecată, să anuleze inhibițiile și să transforme momentul de poftă în unul de bucurie autentică. Așa a început misiunea Pepsi: să-i dea șaormei ce-i al șaormei — recunoașterea oficială drept Regina Nopții.
Are rost să mai întrebăm de ce Regina Nopții? Toată lumea știe deja: „Cea mai bună șaorma se mănâncă noaptea.”
Încoronarea a fost sărbătorită cu o ceremonie regală, cu surle și trâmbițe, portret regal și mulți martori de seamă. În cinstea încoronării, Pepsi a aprins OOH-ul luminos care anunță vestea chiar când s-a strigat „Trăiască Regina Nopții”.
Să fie cu de toate
Și așa cum zice legea nescrisă a poftei, dacă e șaorma, să fie cu de toate. La fel ca extravaganta campanie Pepsi de încoronare a șaormei. După titlu, ritualuri, ceremonii și lumini, Pepsi a dedicat și o serie online în cinstea Reginei Nopții.
Trei episoade cu invitați neașteptați, umor, întrebări surprinzătoare, cu de toate, în care Drăcea află secretele șaormei de autor și descoperă relații nebănuite între pofte, filme, modă și faimă. Unde? Acolo unde se mănâncă șaorma, imediat ce ai cumpărat-o: în parcare, pe timp de noapte.
În primul episod din Regina Nopții cu de toate, Drăcea s-a întâlnit cu vocea care a tradus nenumărate filme, ghidul românilor prin cinematografie pe vremuri de restriște. Irina Margareta Nistor știe că șaorma nu are nevoie de nicio traducere sau explicație. Doar de un Pepsi Zero alături:
În al doilea episod al seriei, Iulia Albu își păstrează critica pentru modă și laudele pentru o șaorma. Pentru Iulia, șaorma nu este o mâncare, ci o defilare pe podium. Iar acccesoriile sunt esențiale: Pepsi Zero leagă outfitul perfect pentru o șaorma couture.
Regina noptii, cu de toate
Vestea s-a răspândit în țară, iar acum fiecare șaormerie unde poți savura regina fără judecată poartă mândră coroana Pepsi Zero. Descoperă harta regală a poftei aici: https://pepsicosmiles.ro/pepsivibe
Credits:
Pepsi România
Laura Gheorghe - Senior Brand Manager Pepsi Zero
Mihaela Precup – Junior Brand Manager Pepsi Zero
Roxana Croitoru – CSD Lead Romania
Ciprian Postelnicu – Media & TCP Manager
Leo Burnett
Oana Năstase – Digital Strategy Director
Cristina Calotă - Creative Director
Bianca Muscalu – Groupe Creative Director
Mara Sabau - Groupe Creative Director
Alexandru Silinescu – Art Director
Ioana Adamescu – Art Director
Vladimir Trasă – Junior Copywriter
Iasmina Voinea – Copywriter
Ana Miculescu - Growth & Innovation Director
Andreea Cojocariu – Deputy Account Director
Mălina Sandu – Junior Account Manager
Ștefania Tița – Senior Account Executive
Adelina Manea – SM Content Creator & Producer
Bianca Naumovici-Bella - Creative Director - Influencers, Creators, Partnerships
Maria Porcișteanu – Junior Producer
OMD
Raphaela Bunea - Influencer Marketing Specialist
Ruxandra Negreanu - Influencer Marketing Specialist
Alexandra Ciucă – Digital Manager
Alexandra Tudor - Digital Manager
Nicoleta Avram – Media Manager
Evelina Achim - Media Executive
Stay Sharp Film
Iliana Dumitrache - Producer
Alexandra Lele - Executive Producer
Geo Huțanu - Production Manager
Barna Nemethi - Director
Denis Rusanovski - DOP
Cătălin Olteanu - Fotograf
Sabina Frunză - Scenografie
Adela Cotimanis - Styling
SQUAD Rental - Camera Crew
Dragoș Geală - Camera B Operator
Radu Ungureanu (Baxi) - Drone Operator
Robert Bitay - Editing & GFX
Ruxandra Staicu - Color Grading
Valentin Popescu - Sound Design & Mix
Tempo Advertising
Carmen Zahiu (Rotaru) – BTL Managing Partner
Elena Visan (Da’Ros ) – Director of Operations
Stelian Paun – BTL Director
Paul Nastase - Production Manager
Cristian Preda – Sr.Art Director
Camelia Grad – Sr.Copywriter





















