Se lansează serialul online "Legende urbane din cămara noastră"

Se lansează serialul online "Legende urbane din cămara noastră"

Lidl aduce în prezent, povești din trecutul interbelic.

De-a lungul istoriei României, s-au schimbat multe lucruri, însă unul singur a reprezentat o constantă în viețile noastre: bucătăria românească. Gustul autentic românesc însoțește adesea personajul principal în multe povești autohtone, de la idile, prietenii, comploturi, descoperiri inedite și capodopere celebre. Pentru a aduce în prezent tradițiile și poveștile de altă dată, Lidl lansează un serial online interactiv în care publicul poate alege modul în care decurge acțiunea. Ideea creativă este semnată de Mullen Lowe.

Lidl este primul retailer care lansează un serial online despre mituri culinare din perioada interbelică, oferind consumatorilor o călătorie în timp, un mod de a interacționa în prezent, cu povești și întâmplări din trecut. Serialul Legendele Urbane din Cămara Noastră spune povești reale sau imaginare din vremurile cosmopolite și pline de inedit ale interbelicului, care au ca punct central bucatele tradiționale românești.

Legendele Urbane din Cămara Noastră vor fi transpuse în 4 episoade online, disponibile pe surprize.lidl.ro/camaranoastra.
Primul episod al serialului, „Capcană pentru vulpe”, este disponibil deja publicului și spune povestea Măndiței Vulpescu, talentată actriță și cântăreață, care este acuzată și condamnată pentru spionaj, așteptându-și executarea sentinței: închisoare pe viață. Pentru că este, totuși, o artistă celebră, i se îngăduie o ultimă masă copioasă. Mademoiselle Măndița cere pate pe platou boieresc à la Transilvania – o delicatesă știută doar de o româncă de-a noastră.

 

„Provocarea campaniei a fost aceea de a aduce tradiția din trecut, în prezent, evitând clișeele. Nostalgia după România interbelică, un sentiment împărtășit de multe generații, efervescența acelor vremuri, au dus la apariția legendelor urbane din Cămara Noastră. Pentru a aduce și mai mult în prezent poveștile inspirate de bucatele românești, am adăugat în serialul online o componentă prin intermediul căreia consumatorii au posibilitatea de a interacționa cu poveștile noastre, ei putând alege cum decurge sau se încheie povestea“, a declarat Oana Radu (Marketing Director Lidl România).

 

„Am căutat o nouă ușă de intrare în Cămara Noastră și, în același timp, în istoria bucătăriei românești. Dincolo de tradiționalele blide, plaiuri și râuri repezi, am găsit povești un pic mai cosmopolite și mult mai spumoase care merită să fie spuse cu amploare cinematografică. Legendele urbane și miturile noastre culinare sunt acum împreună într-o mini-serie despre mofturi interbelice, trădări monumentale și bucate desăvârșite. Iar unele sunt adevărate. Intrigă la mic dejun, amor la prânz și capricii la cină. Sunt multe episoade de poveste care s-au petrecut în jurul unei mese autentice românești. Bucatele românești au văzut multă dramă, iar brandul Cămara Noastră o aduce la viață pentru românii cu gust pentru seriale“, au declarat Silviu Antohe (Group Creative Director și Mihai Costache, Group Creative Director).

 

Fiecare episod din cel mai nou serial online, Legende urbane din Cămara Noastră, va spune povestea unei legende urbane inspirată de un preparat românesc diferit. Episoadele vor fi lansate pe tot parcursul anului și beneficiază de o campanie 360, care acoperă toate canalele de comunicare – TV, print, online, social media, revistă, PR, in-store. Cele 4 episoade au fost filmate în orașul Sibiu, o destinație strategică pentru bucătăria românească, care anul acesta va fi - Regiune Gastronomică Europeană. Programul care este susținut de Lidl, își propune să facă această regiune cunoscută la nivel european, prin produsele tradiționale și locale și prin modul în care cultura și creativitatea permit îmbinarea armonioasă a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o poziționare mai bună a Sibiului în piețele de producție și consum. La nivel local, Lidl a lansat în 2018, Săptămâna Sibiană, dedicată furnizorilor și producătorilor locali, aducând pe mesele românilor din toată țara produse din această regiune.

Fanii produselor Cămara Noastră și a legendelor urbane inspirate din gastronomia românească au și posibilitatea de a câștiga un premiu în valoare de 2.000 euro sau o vacanță la un conac din România, dacă, în perioada 4 – 24 martie 2019, achiziționează un produs din gama Cămara Noastră și înscriu codul de pe bonul fiscal, pe platforma surprize.lidl.ro/camaranoastra.

Echipele participante:

Lidl România:
Andreea Petre (Digital Project Manager), Alice Tomescu (Junior Marketing Specialist), Kati Sandu (Senior Marketing Specialist), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Oana Radu (Marketing Director).

Mullen Lowe:
Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Alexandra Jitarel (Copywriter), Alexandru Cătălina (Junior Art), Adrian Radu (AV Producer), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Alexandra Todirică (Account Manager), Corina Cozma (Senior Account Executive).

Golin:
Marina Constanda (Senior Manager), Simion Ruxandra (Senior Media Associate), Bianca Cenușescu (Senior Media Associate).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related