O noua campanie cu gust de la Tomi

Agentia McCann/Creative Services a realizat o noua campanie de imagine pentru brandul Tomi de la Orkla Foods Romania.
Campania se desfasoara sub sloganul "Tomi da gustul" si contine, pe langa componenta ATL alcatuita din spoturile "Rai" si "Iad", o campanie la punctul de vanzare (POSM) prin care Tomi doreste sa isi reconfirme pozitia de leader, atat ca produs, cat si ca brand in categoria de ketchup de pe piata romaneasca.
Odata cu lansarea noii campanii, Tomi vine si cu un ambalaj nou pentru cele 3 sortimente existente (dulce, picant, cu usturoi) care valorifica atat gustul produsului, cat si personalitatea Tomi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune


Comentarii

GEORGE VOICU
acum 15 ani
Va rog sa-mi spuneti de ce nu se mai gaseste ketchup Tomi cu usturoi ! Cel putin eu nu l-am mai gasit in magazine si supermarketuri de mai bine de un an ! Va multumesc ! Vinzare buna !


Branded


Related