Pentru a încuraja tinerii să iasă afară și să facă mai multă mișcare, la Trenta Pizza se poate plăti pizza cu trickuri

Pentru a încuraja tinerii să iasă afară și să facă mai multă mișcare, la Trenta Pizza se poate plăti pizza cu trickuri

Trenta Pizza, brand local de pizza de București, a comunicat de-a lungul timpului numai promoții clasice, reduceri, gratuități și combo-uri – și este un business care funcționează așa de mult timp, însă lucrul de care are nevoie acum este să se conecteze mai mult cu comunitatea și cu valorile acesteia – în special cu publicul tânăr.

În luna august a lansat campania Plătește cu un trick – o campanie care încurajează mișcarea în rândul tinerilor și, în același timp, susține sporturile freestyle, sporturi mai puțin agreate de publicul general.    

 

„Știm că realitatea de acum este că tinerii, și nu numai, petrec foarte mult timp cu jocuri online, social media, etc. ceea ce îi face să stea un timp îndelungat fără să iasă din casă și să socializeze fizic. Pandemia a accentuat aceste trenduri și mai mult. Astfel Trenta Pizza, care este un brand social, a lansat Plătește cu un trick, o campanie care are ca obiectiv promovarea mișcării și socializării mai ales în rândul tinerilor. Am ales 6 activități cool: skate, trotinetă, role, baschet, fotbal și bike și pentru fiecare în parte am provocat tinerii să iasă afară și să facă un trick pe care noi l-am promovat. Toți cei care au făcut trickul și l-au postat pe Instagram, TikTok și Facebook cu hastagul #trentatrick au fost recompensați de Trenta Pizza cu o pizza gratis. Această campanie nu este singulară, ci ea va fi urmată de campanii care vor promova mișcarea și socializarea provocându-i și recompensându-i pe oameni pentru anumite activități.”
Andrei Bartesch, Director Marketing Trenta Pizza.

„Ideea este simplă, nu cred că este mult de filosofat pe lângă ea – așa cum spune și numele campaniei, îți poți plăti pizza cu trickuri. Ce mă încântă este că Trenta Pizza începe să comunice altfel. Și că s-au bucurat copiii de campanie – cred că și de pizza, dar și de atenție.”
Sabin Staicu, Associate Creative Director Three. 

Până acum, hastagul trentatrick a generat 13.400.000 afișări ale videoclipurilor pe cele 3 platforme de social media, peste 600.000 vizualizări de cel puțin 50% din lungimea videoclipurilor, a avut peste 930.000 utilizatori unici, iar Trenta Pizza a „vândut” 450 de pizza în schimbul trickurilor primite.

 

Trenta Trickul momentului este Barspinul dat pe bike

Dacă vrei și tu să participi, intră pe trentapizza.ro/trick 

 

Credits:

Echipă agenție (Three):
Andrei Tripșa – Creative Partner
Radu Sorescu – Account Manager
Sabin Staicu - Associate Creative Director
Cătălina Ungureanu – Junior Copywriter
Lari Rafailă – Art Director

Echipă producție (Greenmind Studio):
Manole Sava – DoP
Ștefan Anger – Producător
Alex Negulescu – asistent de cameră
Vlad Solomon – asistent de producție
Dragoș Zamfir – on set Photography

Echipă client (Trenta Pizza):
Daniel Negrescu – Consultant Marketing
Andrei Bartesch – Director Marketing

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Branded


Related