Articole care fac referire la Communication Director
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
Sănătatea psiho-emoțională a angajaților, investiția în programe de re- și up- skilling, adaptabilitatea la nevoile și așteptările în schimbare ale candidaților vor defini viitorul muncii
Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România
Ziua comunității. "Există multe moduri de a dărui și de a te implica, cu toții avem ceva ce poate fi împărtășit și oferit pentru un scop mai bun și mai măreț"
Digitas România și Hanul Boieresc, marcă proprie PENNY, reinterpretează rețetele culinare de altădată în campania ,,Memoria gustului de vară – Rețete cu poveste”
De la experiență de eveniment la cultură de festival: Conferința despre Diversitate și Incluziune | O inițiativă OPEN MINDS
Leapșa prieteniei la #FITS 2024. Anca Ungureanu: Este mai mult decât o campanie de promovare pentru UniCredit Bank. Este o reverență pentru normalitate
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
“Memoria Gustului de vară – Pe urmele focului”. Rețete gătite la foc deschis de chef Alex Petricean cu produse Hanul Boieresc de la PENNY
Care-i filmul tău? WOPA semnează campania de lansare a SAMEDAY App, aplicația care scapă destinatarii de filme și le oferă control asupra procesului de livrare
VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta
S-a lansat „CAN RECLAME”, podcastul care invită publicitarii să spună cât de cool (mai) e să lucrezi în publicitate
[La shopping cu creativii] Nicoleta Iancu: E foarte probabil să reacționez la campaniile care au o componentă socială, mai ales daca sunt pe teme care mă ating ca mamă, fiică, soție, prietenă
VMLY&R România aduce acasă un Silver Lion la categoria Engagement, Social & Influencer, cu campania Illiterate Ads
Arctic lansează Fundația Arctic pentru a consolida educația pentru sustenabilitate în rândul românilor
Campaniile de publicitate premiate în România sunt așteptate la festivalul IAB MIXX Awards Europe. Tarif Early-bird pentru înscrieri până pe 10 martie
IAB MIXX Awards, singurul festival internațional de digital din România, și-a desemnat miercuri, 7 decembrie, câștigătorii celei de-a 11-a ediții
Highlight Agency şi Highlight PR au făcut vizibil parteneriatul dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool şi Aston Martin Aramco Cognizant Formula 1™ Team în România
[PR de criză] Sorina Mihail: Când îți arde casa, trebuie întâi să stingi focul, apoi să decizi cum o reconstruiești, așa că primul telefon nu îl dai echipei de construcții








































