pastel a devenit agenția de comunicare integrată a brandului Familia Safir, unul dintre cei mai importanți producători români de carne de pui. Colaborarea a început prin câștigarea unui pitch și marchează lansarea unei noi platforme de comunicare: „Ne-am gândit și la asta”, care traduce misiunea și viziunea brandului: grija reală pentru calitate, transparență și respect față de oameni, comunitate și viitor.
Ne-am gândit și la asta.
Noua platformă de comunicare aduce împreună cei doi piloni care definesc Familia Safir: „ca pentru copiii noștri” și „felul de a fi bun” și se construiește pe o promisiune clară: aceea de a demonstra, prin fapte, ce înseamnă un pui crescut corect. Prin intermediul platformei safir.ro/neamganditsilaasta, oamenii pot adresa direct întrebări despre produsele Familia Safir, iar un specialist al companiei le va răspunde cu transparență și deschidere.
„De peste opt decenii, facem totul ca pentru copiii noștri. Nu e doar o expresie, ci felul nostru de a fi. Noua platformă de comunicare reflectă exact această filozofie - grija, responsabilitatea și onestitatea pe care le punem în fiecare etapă. Alături de pastel, am reușit să traducem aceste valori într-un limbaj apropiat și relevant pentru publicul de azi”, spune George Safir, Manager General Holding Familia Safir.
Într-o piață dominată de mesaje idilice, Familia Safir alege să vorbească onest despre realitate și despre eforturile constante pentru un produs corect de la modul de creștere a puilor, până la produsul final de la raft.
„Platforma < Ne-am gândit și la asta> este despre o grijă reală, care se vede în fiecare gest, în fiecare decizie și în fiecare produs. Familia Safir nu vorbește despre calitate, o demonstrează zi de zi, iar pentru noi a fost o bucurie să lucrăm pentru un brand românesc și să construim o identitate de brand care respiră autenticitate și încredere.", spune Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.
„Și mai ce?” O campanie care pornește de la curiozitatea copiilor.
pastel a construit strategia creativă de lansare a platformei de comunicare pe un insight autentic: copiii cu vârste între 1 și 6 ani formulează în medie aproximativ 76 de întrebări de tip „Ce?”/ „Cum?”/ „De ce?”, pe oră. Astfel, am transformat această curiozitate naturală a celor mici, într-un fir narativ al poveștii Familia Safir. Fiecare întrebare de tipul „Și mai ce?” deschide o nouă perspectivă asupra grijii și transparenței brandului.
Spotul video surprinde cu naturalețe felul în care Familia Safir „se gândește la toate”, de la felul în care sunt crescuți puii, până la modul în care sunt selectate ingredientele și pregătite produsele, exact ca pentru copiii noștri. Filmul aduce în prim-plan o relație autentică mamă-copil și își propune să creeze o legătură emoțională reală între privitor și brand, prin scene pline de candoare și adevăr.
Ne-am gândit și la... premii!
Pentru a întări vizibilitatea noii platforme și a stimula implicarea consumatorilor, am dezvoltat și o campanie promoțională națională care se va încheia la începutul lunii decembrie 2025.
Mecanismul este simplu și încurajează achiziția de produse Familia Safir de minimum 30 de lei, oferind șansa de a câștiga premii instant sau marele premiu, un frigider SMEG plin cu produse Familia Safir. Fiecare card răzuit dezvăluie o nouă calitate a puiului crescut corect, transformând momentul cumpărării într-o experiență educativă, iar fiecare produs suplimentar achiziționat peste valoarea minimă aduce o șansă în plus la premii și, implicit, o relație mai apropiată cu brandul.
Credits:
Echipa Familia Safir
Ana Maria Obreja - Marketing Manager
Dănuț Haba - Executive Director Business Line
Denisa Diaconescu - Marketing Specialist
Echipa pastel
Dana Nae Popa – Owner & Managing Director pastel
Răzvan Dumitrescu - Senior Strategic Planner
Laura Iane – Executive Creative Director
Cristina Dandu – Art Director
Ioana Penu – Copywriter
Andreea Riscu - New Business Manager
Loredana Pogonescu - Senior Account Manager
Diana Gordon - Audiovisual producer
Ana Doagă - Head of PR
Claudiu Ioniță - Head of Social Media
Echipa casei de producție Bread
Iustin Surpănelu - Director & DOP
Iulia Dăncilă – Executive Producer
Mihai Cristescu – Creative Producer



























