Articole care fac referire la Feedback
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Feedback
[Work & Self] Oana Zamfir: Trăim în secolul imposturii, accelerat de social media. Pare că toată lumea se pricepe la toate, și asta mă sperie
[Visual Key] Teodor Minea: Deadline-urile ne strâng de mâini tot mai puțin amical, în timp ce nouă ca popor ne e mai degrabă frică instinctual de orice presupune specializare și precizie
We are all sinners, dar o petrecere bine făcută e o artă. Mai ales cu gașca #IAAYP la petrecerea „The 7 Deadly Sins of Advertising II”
"Her Story, Her Future" - Finalul celei de-a doua ediții a programului de mentorat dedicat femeilor din industria filmului
Premiile Comerțului Online Românesc acordate în cadrul ediției de 19 ani a Galei Premiilor eCommerce
Alexandra Corbu și Cătălina Bucur: Angajatele moderne se confruntă cu o dublă provocare - să muncească ca și cum n-ar avea copii, în timp ce își îngrijesc copiii ca și când n-ar avea job
[Digital Trends] Alex Dona: Piața de digital din România e foarte aglomerată, foarte gălăgioasă, iar substanța e din ce în ce mai inexistentă în raport cu zgomotul și cu stridentul
Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc în cadrul ediției de 18 ani a Galei Premiilor eCommerce
[Refresh creativ] Roxana Niță: Noua generație de directori de creație e mai empatică și mai responsabilă, s-au domolit rolurile de mici dictatori care nu respectă viața personală a angajaților
Cele mai importante distincții din Comerțul Online Românesc au fost acordate în cadrul Galei Premiilor eCommerce 2022
Alexandra Dumitrescu: Prin ceea ce facem la Eforie, dorim să readucem memoria, cultura și șarmul unei stațiuni abandonate, al cărei imens potențial a rămas neexploatat în ultimele trei decade
Mihaela Drăgan și Nicoleta Ghiță sunt Tehno-Vrăjitoarele care luptă pe ritmuri futuristice de trap cu rasismul și sexismul
[New Place in Town] Andrei Vintilă: MOM este despre celebrarea energiei feminine, sinceritatea absolută a simplității, lupta continuă dintre natural și ce este creat de om
[Podcast Brain it Forward] Sustenabilitate, profituri și colaborare, cu Dragoş Tuţă - fondator @ Ambasada Sutenabilitatii din România
Particule afective. Instalație imersivă cu holografie și video, inspirată de concepte din fizica cuantică, în cadrul unei vizionări-eveniment la Atelierele Malmaison
Particule afective. Despre stările disjuncte prin intermediul holografiei argentice și a dansului contemporan
Crăița Nanu: Paradoxul acestei industrii, atât de bine văzută afară și cu oameni atât de creativi și talentați, e că nu prea știm unii de alții
[Noii artizani] Andrei Cornea: Fiecare lingura este unica. Asta este frumusetea. Cand un obiect devine al tau si tu il folosesti, devine parte din tine
Marieta Manolache: Am vrut să vorbim despre apatie și resemnare și cum ajungi să simți la un moment dat că tot ce faci e să exiști într-un spațiu gol
[Optimism de business] Sebastian Tiplea & Georgiana Ștefanoaei: Odată cu valul de sustinere #shoplocal, oamenii au început să încerce ceva nou, produs în România
Studiu Delphi, comandat de Mastercard: COVID-19 va accelera inovația tehnologică în industria sporturilor de iarnă
Cristian Busuioc, omul din spatele Funky Radio: Radiourile on air au o frica majora sa exploateze si sa exploreze
[Producția Moldovei] Radu Boișteanu, TRIO Film Studio: Foarte multe companii nu înțeleg costurile reale și faptul că ceva calitativ costă
[REC și la podcast] Mara Mărăcinescu (Americanii): Încerc să găsesc răspunsuri în podcasturile la care lucrez. Mă mână o grămadă de curiozități
Uneltele creativităţii aplicate. Andreea Nițoi & Matei Schwartz: "Rebranding Creativity s-a născut din ambiția unor oameni de a coagula o (nouă) categorie profesională"
[Școli alternative] Bianca Preda, Creative Business Management: Switch-ul nostru spre educație a pornit de la proiectele de comunicare dezvoltate pentru clienți
GPeC 2019 a luat startul: magazinele online se pot înscrie în Competiția GPeC, iar GPeC SUMMIT „se joacă” pe scena Sălii Mari a Teatrului Național București
[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde
[SoMe 2019] Andra Stegaru (Orange Romania): Anul acesta sperăm să putem diversifica acţiunile pe toate canalele social media unde activăm
Feedback de jurați după Cupa la Gătit. Roxana Dumitru (De'Longhi) și Cristina Carp (Premium Communication)
5 pași în pregătirea și planificarea unui eveniment de succes explicați de expertul internațional Kelly Freeman





![[Podcast Brain it Forward] Conexiuni Umane: De la HR la PR, arta de a uni oameni](https://media.iqads.ro/2024/02/brain-it-forward-24-e2-cover-410.jpg)






















