Articole care fac referire la Internetics
Jam Session Agency câștigă 6 trofee la Internetics 2025 și obține locul 2 în topul agențiilor din România
Rimantas Stanevičius: Romanian advertising feels a bit louder, warmer and maybe a bit more theatrical than Lithuanian
Rimantas Stanevičius: Publicitatea românească pare puțin mai zgomotoasă, mai caldă și poate puțin mai teatrală decât cea lituaniană
Internetics 25 de ani: Gala aniversară și câștigătorii ediției. MRM România este Agenția Anului 2025, iar Netflix este desemnat Clientul Anului
Hula Hoops, unul din cel mai mari branduri din portofoliul Intersnack Group, a fost lansat în România
25 de ani de Internetics. Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2025
[Brand Pulse] Andreea Stoenică: Marketingul nu înseamnă doar rezultate rapide, ci felul în care reușești să rămâi prezent în viața oamenilor
[Brand Pulse] Alexandru Milea: Brandurile devin din ce în ce mai umane, nu mai sunt doar un set de elemente distinctive care dau sau nu valoare unui produs
The Institute prezintă Diploma Show 2025: 143 de lucrări ale noii generații de artiști, arhitecți și designeri, între 3-12 octombrie la ARCUB - Hanul Gabroveni
Privim viitorul educației în ochi: AVE și Tribal Worldwide România spun povestea liderilor din învățământ
[Visual Key] Laurentiu Lupu: Trebuie să știi unde să uiți și când să închizi ochii, ca să poți crea și tu la rândul tău ceva drăguț
Piața Amzei face primul pas spre viitor: expoziția deGALBEN - cum va arăta noul hub cultural al Sectorului 1
Beko, Whirlpool și Hotpoint - trei branduri globale care au ales McCann Worldgroup România pentru transformarea de brand cu AI
[Rewind & Play] Mirabela Manea: Lecția pe care trebuie să ne-o luăm din realitatea cu care ne confruntăm astăzi este să fim un pic mai atenți la cei din jurul nostru și să încercăm să ieșim mai des din confortabila noastră bulă
Jam Session Agency, agenție de comunicare integrată, câștigă 11 premii la Gala Romanian PR Award și la Internetics Gala 2024, împreună cu 7 dintre clienții agenției
Internetics 2024: Saatchi & Saatchi + The Geeks devine Agenția Anului, Sphera Group, Clientul Anului
Matei Psatta: Creativitatea are sens doar cand e aplicata intr-un mod sanatos intr-un business si nu doar ca exercitiu de laborator
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Jam Session Agency a semnat campania creativă eMAG Black Friday și a dus familia Căutărescu în “Dallas”. Serialul.
Juraj Kováč: Până la urmă, lucrurile fundamentale nu se schimbă, tot emoțiile fac oamenii să acționeze
Ioana Gheorghita: Mi se pare important sa pastram credinta ca moneda industriei de comunicare nu este informatia, ci semnificatia, sensul
Cele mai bune proiecte și campanii digitale din România urcă pe scena Galei de Premiere Internetics 2024
Cristiana Belodan: Eu dacă aș fi Chat GPT m-aș fi închis demult în cutia mea și n-aș mai fi răspuns cu lunile la cât feedback execuțional și ordine imperative primește zilnic tehnologia folosită în industrii creative
Juraj Kováč - Creative & Strategy Director, THIS IS LOCCO este Președintele juriului Internetics 2024
DIPLOMA Show 2024: a început cea de-a XI-a ediție a festivalului tinerilor artiști, arhitecți și designeri români


































