Articole care fac referire la Loredana Hatingher
The Safe Zone la Beach Please: când campaniile creative devin soluții reale pentru siguranța tinerilor
[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi
[Marcom 2024] Radu Miu & Loredana Hatingher: În vremuri incerte, ne implicăm și mai mult în sprijinirea comunităților locale
[Marcom 2024] Liviu Țurcanu: Totul trebuie să se întâmple repede și bine, însă „bine” nu implică neapărat existența unor poziționări clare sau ale unor „creative ideas” la nivel general în piață
Mercury360 îți dă întâlnire cu Beyond Meat și sustenabilitatea, la evenimentul de lansare în România
Poliția Română încheie seria campaniilor de educație rutieră într-o notă sensibilă. Mercury360 semnează campaniile și de data aceasta
Pierzi atenția! Pierzi controlul – mesajul Poliției Române pentru toți șoferii care au și alte preocupări la volan
De azi binele are Mantia. Noua divizie Mercury 360, dezvoltă “branduri de bine” prin campanii de sustenabilitate integrate într-un parteneriat strategic cu Brain 4 Strategy



















![[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității](https://media.iqads.ro/2019/05/colaje-cover-410.jpg)











