[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității

[Ieșirea din convențional] Cu Inimi cusute și biciclete bete, pe căile mai puțin bătute ale publicității

Ieșim puțin de pe drumul bătătorit al publicității și PR-ului și o cotim pe câmpiile libere ale lui ”orice e posibil”, în care limitele tradiționale nu au putere (cel puțin în teorie). Mergem să vedem ce se întâmplă cu neconvenționalul românesc: câtă libertate au proiectele speciale în practică, cât țin ele de curajul agenției și cât de mnu-ul clientului? Unde se blochează ideile, de ce au nevoie ca să vadă lumina pieței, de ce digitalul din România preferă să stea într-un loc călduț?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Outbox

Agentie de digital marketing, parte din grupul Mercury 360, cu o activitate de 14 ani si expertiza in comunicare digitala integrata. Outbox este o agentie independenta de digital, activa de peste un deceniu, cu o... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related