Amigo, leaderul absolut al pietei de cafea pure instant, provoaca piata de cafea prajita si macinata: tu de ce bei cafea?

Amigo, leaderul absolut al pietei de cafea pure instant, provoaca piata de cafea prajita si macinata: tu de ce bei cafea?

35% dintre consumatorii de cafea din Romania ne-au spus: “cafeaua mea nu este suficient de tare si, daca s-ar putea, taria gustului si a aromei ar putea fi imbunatatita”. 

Lor si celor care nu au uitat la ce serveste cafeaua, Amigo le spune “Buna dimineata!” 

Amigo, leaderul pietei de cafea pure instant, isi anunta intrarea pe segmentul de cafea prajita si macinata. Cel mai vechi brand de cafea din Romania si singurul brand brazilian de cafea de pe piata, Amigo provoaca brandurile cu renume cu o cafea cu gust puternic, ce se adreseaza tuturor oamenilor care au nevoie sa isi inceapa ziua cu un nivel de energie maxim.

 

Incepand cu martie 2016, Amigo a lansat campania pentru noua cafea macinata, dedicata celor ce nu au uitat la ce serveste cafeaua – sa le dea energie pentru a incepe in forta dimineata.
Avand deja un renume pentru publicul din Romania obisnuit cu cafeaua instant, prin Amigo cafea prajita si macinata, brandul vine in intampinarea iubitorilor de cafea cu un manifest de marca, pe masura caracterului sau: o adresare directa catre cei care nu au uitat la ce serveste cafeaua.

Asadar, cafeaua nu este despre culoarea si delicatetea cestii, ci despre taria lichidului din ea, cafeaua nu este despre seducerea unui abur, ci despre trezirea oferita de un gust puternic, nu este despre ritual, ci despre energia pe care o obtii.

Produsul a fost dezvoltat ascultand in primul rand vocea consumatorilor –faptul ca isi doresc o cafea mai tare si cu un gust puternic, pentru a-i ajuta sa isi extraga doza de energie dis-de-dimineata si sa se pregateasca de o zi alerta, in care nu au timp de pauze prelungite.

De aceea, noul produs are un gust puternic, demn de Brazilia, patria cafelei de unde isi trage originea, si de garantia calitatii oferite de aceasta.

Noul Amigo cafea prajita si macinata vine sa sustina ADN-ul marcii si platforma de comunicare trasata anul trecut pe TV– „Energie, nu vorbe”, prin care ii recunoaste si sarbatoreste pe toti cei care sunt matinali si lucreaza de la primele ore sub presiunea timpului si a sarcinilor.

TVC - „Energie, nu vorbe” / 2015

 

 

 

Campania urmeaza a fi comunicata si pe Social Media, in online, print, In-store POSM, pe automatele de cafea si prin proiectele speciale din perioada urmatoare.

Regia spotului TV e semnata de englezii Monatomi si Damien Groves (beauty shot) si acesta a fost realizata de casa de productie MME.

 

Echipele implicate:

Echipa Strauss: Razvan Mircea (Marketing Director), Madalina Mitru (Group Brand Manager), Andreea Zlate (Market Research & Innovation Manager), Lucian Nistoroiu (Brand Manager).

Echipa McCann: Adriana Pascan (Creative Director), Cristina Calota (Copywriter), Ionut Coanda (Art Director), Dana Hogea (Client Service Director), Ana Miculescu (Group Account Director), Carmen Marin (Account Director), Ana Fara (Account Junior); Bianca Manescu (Strategic Planner), Diana Ceausu (Head of Strategy),

Productie AV si Photo: Tiberiu Munteanu, Alexandru Platon, Alex Ionescu;

Online MRM: Ana Dumitrescu;

McCann PR: Raluca Nicolae (Senior PR Consultant)

Echipa Media - Starcom: Marian Petcu (Planning Director), Dinu Maftei (Communication Manager), Alexandra Iordachescu (Digital Media Director), Robert Mares (Digital Planner).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related