Articole care fac referire la Specialist Marketing
Care sunt cele mai puternice branduri românești în 2025. Biz prezintă BrandRO, pentru al 16-lea an consecutiv
LUCA și SECTOR 7 HUB închină un toast cu covrigi și kefir pentru „De 15 ani coacem cu vino-ncoace” – campania aniversară LUCA dedicată celor care știu că pentru unele lucruri chiar merită să aștepți
Heist Industries și Asirom lansează campania națională care redefinește asigurările de viață printr-un „abonament la un viitor mai bun”
Compania Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest
6 ani de GEROVITAL MAGAZINE – revista de brand, sub semnătura D|MBC – The Media and Branded Content Co.
Digitas România și Publicis Relations ne invită să privim frica dintr-o nouă perspectivă în campania aniversară Allianz-Țiriac Asigurări
Ideologiq, agenția de marketing digital și comunicare, anunță lansarea campaniei de repoziționare a companiei SIGNAL IDUNA, pe piața asigurărilor din România
Profi și Goldfish Project ne invită într-o călătorie în inimile românilor prin campania "Cât cântărește sufletul?"
ADAMA pune în valoare tehnologiile inovatoare, dar și agricultura tradițională în noua sa campanie de comunicare
Nicoleta Cîrjan & Diana Chitu: Din momentul în care scrie pe tine funcționar public toată lumea ți-a pus câteva etichete. Ești permanent sub vizorul publicului, ceea ce înseamnă că trebuie să fii extrem de atent legat de ce spui, ce faci
Echipa Allianz-Țiriac Asigurări redescoperă Bucureștiul chiar din inima sa: un proiect de branding intern pentru sălile de ședințe din noul sediu, implementat cu sprijinul Exploratist
Ca răspuns la nevoia din piață, Formula4 introduce meseria de "Specialist marketing online" în nomenclatorul de ocupații
Olympus România și Asociația Nature Talks lansează proiectul de educație de mediu „Meserii de viitor – natura caută al tău ajutor”
Farmec a ajuns la 50 de mii de ambalaje reciclate în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
Sports Business Academy devine trademark si lansează primul sistem de recunoaștere a competențelor profesionale
Godmother a trecut barierele impuse de distanță și a implementat online evenimentul Success Day by Forever Living Products România
BMW Proleasing și Fundația Motivation lansează inițiativa Maratonul Motivației, pentru vieți independente, în cadrul Ciucaș X3
pastel dezvoltă campaniile tematice ale lanțului „1 Minute”, conceptul de retail al grupului Lagardère Travel Retail România
Confident Communications & Venus Five Photo Studio semnează campania "Drive Your Ambition - Entrepreneurs who create legacy", pentru lansarea Mitsubishi Eclipse Cross
UNIQA Health Point - Un eveniment experiential cu activari in premiera pe piata romaneasca, marca Perceptum
Georgescu & Negrea Advertising, alături de MakeSense, semnează campania “Dărâmă zidul prejudecăţilor” pentru CELCO
MullenLowe anunta: urmeaza statia Obor, cu Veranda pe partea dreapta! Agentia adauga in portofoliu primul mall de proximitate din Bucuresti




































