MullenLowe impodobeste Veranda pentru primul Craciun

MullenLowe impodobeste Veranda pentru primul Craciun

Ho-Ho-Ho si clinchete de zurgalai se aud tot mai aproape, pe masura ce spiritul Craciunului cuprinde Veranda: Mosul si renii lui au anuntat ca si-au luat, in premiera, bilete cu destinatia Obor. Pentru a-i intampina cum se cuvine, MullenLowe a impodobit centrul comercial Veranda cu o multime de surprize, care vor imbia vizitatorii cu colinde si miros de scortisoara la un Craciun... ca acasa.

 

"Ne-am dorit ca primul Craciun in Veranda sa fie unul special si memorabil, care sa-i ajute pe vizitatorii nostri sa redescopere bucuria sarbatorilor de iarna. MullenLowe si-a asumat brief-ul nostru mai ceva ca pe un wishlist si s-a transformat in ajutorul lui Mos Craciun, pentru a le pregati bucurestenilor momente magice si cadouri pe gustul lor, atat de aproape de locuinta lor incat se vor simti ca acasa", spune Andrei Pogonaru (dezvoltator Veranda).

 

 

„Craciunul e momentul meu preferat din an: in casa miroase a portocale si-a scortisoara, salata de boeuf e decorata cu oameni de zapada si braduti, iar canapeaua devine cel mai frumos loc de pe pamant. Si cumva e suficient de incapatoare pentru toata familia. Iar toate lucrurile astea se intampla intr-un singur loc: acasa. Doar acasa e Craciunul. Si pentru ca Veranda este in inima comunitatii din Obor, atat de aproape de casa, pentru ca la Veranda te intalnesti cu toti vecinii si totul iti este atat de familiar, am decis ca primul Craciun la Veranda trebuie sa fie cel mai frumos. Si unde e mai frumos decat acasa?”, adauga Simina Zidaru (Copywriter, MullenLowe).

 

Astfel, in perioada sarbatorilor, Veranda isi asteapta vizitatorii cu o serie de surprize specifice sezonului. Acestia pot castiga excursii pe plaiurile mioritice, televizoare sau aparate foto/video, mese copioase sau decoratiuni de Craciun. Veranda si MullenLowe l-au pus serios la treaba si pe Mos Craciun, care va livra personal aceste premii castigatorilor, in Ajun.

In luna decembrie, Veranda se va umple de colinde si de veselia copiilor (de toate varstele) de pe patinoar, iar un targ de Craciun ii va ispiti pe vizitatori cu bunatati traditionale. De asemenea, mosul a pregatit piese de teatru si ateliere dedicate copiilor, precum si alte surprize pe gustul tuturor.

 

Echipele participante:

Echipa Veranda implicata in campanie este formata din Raluca Harabagiu (Director de Marketing), Iuliana Mardare (Specialist Marketing) si Aura Dinu (Head of Marketing Shopping Centers CBRE Romania).

Din partea MullenLowe: Eugen Suman (Executive Creative Director), Alina Nechita (Art Director), Simina Zidaru (Copywriter), Ilinca Nanoveanu (A/V Producer), Alina Balan (Client Service Director), Adriana Tudoran (Account Director), Bianca Iancu (Senior Account Executive).

Echipa Initiative care asigura componenta de media este reprezentata de Andreea Dinescu (Deputy Managing Director), Cosmin Otel (Digital Strategy Director) si Adriana Ciobanu (Senior Media Planner).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una din cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de planificare si cumparare de media, de strategie, consultanta de media si new media. Initiative este... vezi detalii »

MullenLowe

In Romania, Lowe este de 23 de ani una dintre cele mai mari agentii de publicitate, autoarea unor campanii memorabile, iar la nivel global, Nazis against Nazis este cea mai recenta dintre campaniile care au plasat... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related