Articole care fac referire la Star Trek
Revista Zile și Nopți, ediția de aprilie, este distribuită acum în locații premium, instituții de cultură, cinematografe, restaurante sau baruri, din București, Cluj-Napoca, Brașov, Iași, Timișoara și Constanța
Ruxandra Pană: Cred ca incet-incet putem migra spre o zona mai umana, mai prietenoasa si mai apropiata de ceea ce inseamna emotiile, intuitia, jocul, atunci cand construim un brand
SkyShowtime marchează lansarea pe piețele din Centrul și Estul Europei cu oferta „Abonamentul la jumătate de preț, pe viață"
SkyShowtime anunță o gamă largă de filme și seriale, înaintea lansării serviciului în opt noi piețe din Europa Centrală și de Est
SkyShowtime anunță datele oficiale de lansare ale serviciului de streaming în Europa Centrală și de Est în cadrul unui eveniment exclusiv ce a avut loc în Amsterdam
[Creativitate & Tehnologie] Eugen Suman: Viziunea utopică e asta: roboții fac totul, oamenii au tot ce vor și timp să se bucure de viață. Utopia Star Trek, nu există bani, faci ce vrei și ce-ți place, îți găsești meaning cu adevărat
[Game Changers] Daniel Vijoi: Munca in industria asta mi se pare mai mult un lifestyle unde inveti non-stop
[Povești de fotografi] Ciprian Hord: Ma ghidez doar după ceea ce mă preocupă pe mine. Umanismul imaginii
[Cine a furat Craciunul] Vlad Boerașu: Cel care dă vouchere cadou de Crăciun este adevăratul Grinch modern
Urban.ro lansează astăzi prima carte despre un festival, “20 de ani de TIFF. Echipa, actori & invitați”, care poate fi descărcată gratuit
[Netflixizarea] Anca Maco: Pe streaming se amestecă bulele și timeline-urile, iar trendigul e influențat de popularizare și activitatea de masă
Andrew Rader: Noi, oamenii, am fost dintotdeauna exploratori. De când ne-am început călătoria pe acest pământ, ne-am întrebat ce e dincolo de orizont
[Voci online] Adrian Răileanu: Evit, în general, influencerii, pentru că nu cred în transferul de competențe
Artur Gurău: Într-un mediu competitiv își creează un avantaj cei care se autoperfecționează și învață pe tot parcursul vieții
Ioan Dumitrescu, designer de lumi imaginare: Întotdeauna am fost pasionat de cum unele lucruri ajung să existe
[Obsesii part-time] Dorian Ilie (Rogalski Damaschin): Un om de comunicare daca nu e curios sa inteleaga, sa cunoasca, poate foarte bine sa mearga la prasit
[România pe YouTube] Cristian Presură şi fizica pe înţelesul tuturor: Mă simt ca un copil, aşa cum am fost mereu, explicând altor copii
[HOW TO] "Dă-mi banii tăi. Metodă de copywriting". Campaniile de imagine, promoțiile și campaniile sociale
[Schimbari in media] Gabriel Patru (MEC): Daca oamenii vor fi in strada, si brandurile vor fi in strada, daca oamenii vor fi acasa, la televizor, brandurile vor fi la televizor








![[2020. Ghid de supravietuire] ”Numele meu este Cristian China-Birta și sunt un Zoombie”](https://media.iqads.ro/2020/12/cristan-china-birta-cover-410.jpg)



![[Contraziceri] Femeile, pacea și donațiile](https://media.iqads.ro/2019/09/women-cover-410.jpg)

![[Weekend Watch List] Out of office](https://media.iqads.ro/2019/07/collage-58-cover-410.jpg)
![[Concluziile lui 2018] Silvia Teodorescu: “Aware” suntem cu totii, mai mult ca niciodata pana acum](https://media.iqads.ro/2018/12/mg-0692-1-cover-410.jpg)
![[Weekend Watch List] Locul perfect, timpul bland al tuturor](https://media.iqads.ro/2018/11/collage26-cover-410.jpg)











![[Leadershipul feminin la Creatie] Diana Duca, copywriter Interactions: "Da, exista si prejudecati. Ca sunt zgripturoaice. Ca femeile nu inteleg brandurile masculine"](https://media.iqads.ro/2016/08/12805888-10205972490527052-3210694080572864677-n-cover-410.jpg)











