[PRul față cu reacțiunea] Cătălina Rousseau (BDR): Viitorul este, foarte probabil, al brandurilor „cu conștiință" socială

[PRul față cu reacțiunea] Cătălina Rousseau (BDR): Viitorul este, foarte probabil, al brandurilor „cu conștiință" socială

Crizele de business sunt mai degrabă norma în România. Cătălina Rousseau (President & CEO, BDR) crede că o criză anume nu mai atrage atenția în mod special, așa cum se întâmpla mai demult, ci starea permanentă de criză, oarecum la ordinea zilei, ar trebui să ne îngrijoreze.

Indiferent de cât de solidă este reputația companiei, noi încurajăm strategia de prevenire a crizei și am construit  anumite instrumente de comunicare și o consultanță specifică.

Iar fiecare companie ar trebui să aibă ritmul său de implicare socială. Coordonatele aici ar fi cultura companiei, tradiția implicării, respectiv prioritățile comunității sau nevoia socială identificată drept oportunitate. Așadar, despre DOs & DON'Ts, în interviul de mai jos. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related