Experienta Cannes Lions pentru echipa Saatchi & Saatchi – seminarii si bataie pe taxiuri pana la nivelul 3 al petrecerii

Experienta Cannes Lions pentru echipa Saatchi & Saatchi – seminarii si bataie pe taxiuri pana la nivelul 3 al petrecerii

"Inspirationala", "energizanta", "awesome", "awesomising", "crazy", "party" – asa descriu castigatorii la Cannes Lions 2012 din Saatchi & Saatchi toata experienta festivalului. De la schimbarea a 4 mijloace de transport pana la trecerea de la un nivel la altul al petrecerilor, Johan Ohlson (Creative Director), Irina Codreanu (Senior Copywriter), Carmen Barda (Group Account Director), Ema Spirache (Account Director) si Marius Tianu (Senior Copywriter) au povestit despre intreaga actiune si despre pataniile colegului Vlad Molico (Group Creative Director) pe care toata excursia l-a extenuat. I-am surprins in biroul directorului de creatie, unde obisnuiesc sa se bata in solutii creative, tinand trofeul castigat, care nu a ajuns inca in agentie. Despre cum si-au convins clientii sa aiba incredere in ideile lor, cum s-au distrat la Cannes, dar si ce idei si-au notat, cititi mai jos.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related