Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza

Mesajul "Brancusi nu e al nostru" se putea citi prin online in luna mai, dupa ce GMP Group a castigat pitch-ul organizat de Ministerul Culturii pentru campania nationala de achizitie a sculpturii Cumintenia Pamantului. Cum, domn'e, sa nu fie al nostru?  Pai "al nostru" e un fel de "al tuturor". Si "al tuturor" e foarte des sinonim cu "al nimanui".

Cam asa a fost gandita campania, al carei obiectiv este strangerea a 6 milioane de euro din donatii si, in consecinta, asumarea de catre fiecare a unui rol in aceasta cauza.

Cu mai multi endorseri voluntari, intre care Oana Pellea, Dan Amariei, Cristiana Mongol, Maia Morgenstern sau Victor Rebengiuc si, se pare, unul involuntar (Moise Guran, de pilda, a donat in urma acestei stiri), plus 4 parteneri comerciali (eMAG, Banca Transilvania, BRD si Omniasig), campania a sustinut colectarea unei sume de 212.000 de euro pana la jumatatea lunii iunie, ne spune Andreea Nemens (director general, GMP Advertising).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Campanii

Sectiune



Related