Propaganda semneaza campania de promovare a gamei Prilej de Ragaz de la Napolact

Zilele caniculare de vara, alaturi de toate responsabilitatile zilnice, te indeamna la o bine meritata pauza, iar Napolact iti ofera acum un Prilej de Ragaz, un pretext perfect sa-ti iei o scurta pauza de la orice faci si sa te bucuri de noua gama care contine Lapte batut, Sana, Sana cu miere si alune de padure, Sana cu miere si nuci si Sana cu coacaze.

Produsele Prilej de ragaz vor fi promovate in primul rand prin spotului TV produs impreuna cu Propaganda, agentia cu care Napolact a dezvoltat si promovat si gamele Gusturi de demult si Suflet in bucate. La fel ca si atunci, realizarea gamei a inclus toate etapele unui proiect pornit de la 0: conceperea de produs in sine, sana cu miere si alune de padure, sana cu miere si nuci si sana cu coacaze, apoi dezvoltarea numelui si a ambalajului, urmate de campania de comunicare. Aceasta noua gama continua traditia Napolact de a oferi in permanenta produse noi, combinatii surprinzatoare de lactate si variate ingrediente, produse cu un gust unic si specific brandului Napolact.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Campanii

Sectiune



Related