Propaganda a realizat campania de lansare Linea Oro

Terapia Ranbaxy lanseaza in Romania gama Linea Oro. O gama de suplimente nutritive alcatuita din Multivitamine si Minerale Adulti, Multivitamine si Minerale Junior, Vitamina C Zinc Echinacee si Probiotice. Nouatatea acestei game vine din faptul ca sunt orosolubile, deci se dizolva in gura si se pot administra oriunde, oricand si fara apa. Acest mod de administrare inovativ ii da gamei Linea Oro privilegiul de a fi prima gama de produse premium de acest gen pe piata din Romania.

Dupa aceasta introducere sunt sanse mari ca atentia multora sa fuga in alta directie. Daca unii vad in medicamente un "produs plictisitor", Propaganda a vazut provocarea si astfel a reusit sa castige pitch-ul organizat de Terapia Ranbaxy. Campania propusa a inceput pe data de 7 mai si va continua sa informeze publicul cu privire la aparitia acestor noi produse, timp de 6 saptamani prin doua spoturi tv (unul de gama si unul de produs: Multivitamine si Minerale Junior) si prin actiuni de sampling, flyere si POSM-uri in farmacii si bannere online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related