Peroni Sport, o noua platforma de comunicare Peroni Nastro Azzurro

Incepand cu vara 2010, spiritul „nastro azzurro” caracteristic berii premium italiene Peroni Nastro Azzurro, intra in lumea sportului. Noua platforma de comunicare, „Peroni Sport” vizeaza consumatorii in mod direct, si are ca obiectiv extinderea unor experiente precum petrecerile „Summer Ambientalia”.

“Sportul face parte din bucuriile vietii, iar Peroni Sport imprumuta spiritul autentic italian - pasiunea de a trai innascuta si “stiinta” de a te bucura de tot ce are viata mai bun de oferit. De regula, sportul practicat este in armonie cu stilul de viata, reflecta calitatile si contureaza imaginea unei persoane in societate. Pentru consumatorul Peroni – o persoana careia ii place sa traiasca viata la maxim si acorda o atentie deosebita imaginii sale, sportul impune o anumita tinuta si eleganta. De aceea, in aceasta vara Peroni Nastro Azzurro te invita sa practici sporturi de apa precum water-ski, ski-jet si yachting sau tenis”, declara Renaud Thiers, Global Brands Director, URSUS Breweries.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune



Related