Ogilvy a lansat un nou spot TV pe platforma Cosmote "Garajul lui Smiley"

Ogilvy a realizat un nou spot TV pentru promovarea Cosmote, informeaza un comunicat emis de agentie. Spotul apartine platformei de comunicare a segmentului pre-paid "Garajul lui Smiley”, care a fost lansata in iulie 2011.

Spotul anunta o serie de premii noi printre care un Jukebox cu MP3, USB si telecomanda, o barca gonflabila, un coif spartan, un powerball, un arc cu sageti, un semn de circulatie.

Mecanismul campaniei presupune cumpararea unei cartele de voce preplatita Cosmote cu minim 5 euro lunar. Cumparatorul va intra in mod automat intr-un concurs ale carui premii sunt promovate in spot.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related