Campania Doncafé transforma consumatorii in degustatori de cafea

Campania Doncafe "Degustator de cafea" se desfasoara in perioada 1 aprilie – 31 mai 2012 si are ca premii 5 salarii de 1000 de euro pe luna timp de 6 luni si 100 de aparate de cafea, informeaza un comunicat emis de IMAGE PR. Campania este promovata printr-un spot TV, materiale instore, online si PR. In online, campania este promovata prin intermediul site-ului degustatordecafea.ro, aplicatiei de Facebook Job Predictor, Tab-ului dedicat pe pagina de Facebook Doncafe, Facebook Ads, bannere online si newslettere catre baza de date Doncafe.

"Conceptul 'Degustator de Cafea' a fost creat de The Geeks anul trecut si implementat exclusiv in mediul online. Rezultatele obtinute ne-au facut sa luam decizia, impreuna cu clientul, de a reactiva conceptul anul acesta, cu o investitie mai mare si cu prezenta si pe alte medii (TV si In-store), dincolo de online. Faptul ca un concept venit din digital a fost declinat in media traditionale nu poate decat sa ne bucure", a declarat Vlad Petre (Brand Communication Director, The Geeks).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The Geeks Bucharest

The Geeks este parte din Saatchi Creative Hub Bucharest, impreuna cu Saatchi & Saatchi Romania. Agentia se pozitioneza ca un partener de business cu focus pe solutii creative multidisciplinare de comunicare si... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related