Draftfcb si NIVEA FOR MEN expun povesti pe Facebook in Galeria Tricourilor Preferate

Aplicatia de Facebook "Galeria tricourilor preferate" dezvoltata de Draftfcb pentru NIVEA Invisible for Black & White are ca obiective startul unei comunitati sub marca NIVEA FOR MEN si transmiterea mesajului ca produsele din gama prelungesc viata hainelor preferate, prevenind aparitia petelor albe pe hainele negre si a petelor galbene pe hainele albe.

Dezvoltarea unei comunitati porneste de la identificarea unui numitor comun pentru toti barbatii – acela ca fiecare din ei are cel putin un tricou preferat de care il leaga multe momente unice si amintiri, devenind astfel un tricou cu poveste. Idea s-a concretizat intr-o aplicatie de Facebook disponibila pe pagina NIVEA Romania, unde utilizatorii sunt incurajati sa incarce fotografii ale tricourilor lor preferate, alaturi de povestile lor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related