Platforma de tutoriale Vodafone, promovata printr-o campanie semnata de CohnandJansen JWT

CohnandJansen JWT a creat o serie de tutoriale video prin intermediul carora Vodafone ofera solutii la cele mai frecvente probleme ale clientilor, informeaza un comunicat emis de Makesense PR. CohnandJansen JWT a creat si campania de comunicare a tutorialelor, care se desfasoara in perioada 20 iunie – 19 iulie si care cuprinde web-banners, Facebook Ads, Google Ads si promovare pe canalul YouTube Vodafone Buzz.

Prin intermediul platformei de tutoriale Vodafone isi propune sa raspunda intrebarilor clientilor in mediul online, folosind un limbaj accesibil care le permite utilizatorilor sa-si gaseasca propriile solutii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Studioset

Studioset este o casa de productie si post-productie, cu sediul in Bucuresti. Compania a fost infiintata in 2007 si este formata dintr-o echipa tanara de profesionisti media care au castigat numeroase premii de-a... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related