Scala JWT castiga contul Evenimentul Zilei

La data de 24 martie, Grupul Ringier a acordat contul de publicitate Evenimentul Zilei agentiei Scala JWT, intr-o sedinta care s-a incheiat cu un toast cu sampanie. Decizia a fost luata in urma unui pitch de creatie la care au participat unele dintre cele mai importante agentii de publicitate de pe piata. Conceptul cu care Scala JWT a castigat pitch-ul este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai. Conceptul graviteaza in jurul rolului ziarului de a informa cititorii judecand fiecare raspuns.

Campania incepe cu spoturi TV de 60 si 30 de secunde si spoturi radio, urmate de print, outdoor, tranzit si cinema.
"Campania deseneaza o linie pe nisip. Este ca un fel de imn" spune Mark Walton, Chief Creative Officer Scala JWT.
"Aratand oameni obisnuiti care se uita direct in camera de filmat aratam, de fapt, ca ei sunt mandri, independenti, optimisti si informati. Implicit, putem spune multe lucruri despre ziar, fara sa fim pomposi. Aratam oameni obisnuiti, cu pasiunile si emotiile lor, incercand sa redam societatea romaneasca. Acesta este cel mai potrivit context pentru a transmite atributele ziarului, transformandu-l intr-o voce reala a oamenilor."

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related