Campania de imagine Löwenbrau poarta semnatura McCann

Interbrew a ales agentia McCann/Creative Services pentru a dezvolta campania de imagine a primei beri germane la PET in Romania. Adevarata provocare pentru agentie a constat in crearea unei campanii pentru un brand care activeaza pe o piata extrem de competitiva. Prin campania care a debutat cu spotul "Karl" si care se desfasoara pe principalele statii TV din aprilie pana in luna iulie, Interbrew doreste comunicarea lansarii Lowenbrau si evidentierea beneficiilor principale ale marcii: bere germana la pret accesibil, in ambalajul preferat al momentului - PET.

Ileana Serban Parau, Strategic Planner, McCann/Creative Services: "Pentru campania Lowenbrau, prima provocare a fost sa reconciliem atributele sale cele mai importante si aparent contradictorii: calitatea excelenta a berii produse conform retetei originale germane si accesibilitatea data de ambalajul PET. La aceasta se adauga si confuzia existenta pe segmentul PET al pietei de bere, care ne-a directionat catre clarificarea faptului ca Lowenbrau nu doar are un nume care suna nemteste ci este singura bere de origine germana la PET. Astfel, campania a fost construita pentru a sustine originea autentic germana a Lowenbrau".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related