Testimoniale de la balena in campania Alfredo Foods semnata de Propaganda

Testimoniale de la balena in campania Alfredo Foods semnata de Propaganda

Pentru a schimba perceptia romanilor asupra categoriei de peste congelat si a incuraja consumul, Propaganda a lansata pentru importatorul si distribuitorul de peste congelat Alfredo Foods o campanie de comunicare ce include doua spoturi TV, informeaza un comunicat de presa emis de reprezentantii agentiei.

Desi e recomandat sa consumam peste de cel putin 2 ori pe saptamana, romanii aleg de obicei alte tipuri de carne, consumand peste doar la ocazii speciale sau atunci cand sunt dezlegari in posturi. In Romania exista si o perceptie deformata asupra categoriei de peste congelat, careia oamenii ii atribuie tot felul de neajunsuri, se mai precizeaza in comunicat. Ambele premise conduc la un consum de peste semnificativ mai mic decat media consumului european.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related