[Update] “Canalele HD care conteaza”, noul spot Romtelecom, se adreseaza clientilor care pun accent atat pe calitatea imaginii, cat si pe continut

[Update] “Canalele HD care conteaza”, noul spot Romtelecom, se adreseaza clientilor care pun accent atat pe calitatea imaginii, cat si pe continut

Ca parte a strategiei Romtelecom de a se axa pe comunicarea beneficiilor si diferentiatorilor de continut oferiti de pachetele sale, brandul a lansat campania “Canalele HD care conteaza”, din care face parte si spotul TV cu acelasi nume. Pe langa acesta, campania mai cuprinde executii outdoor, materiale in-store, online, direct marketing si materiale pentru forta de vanzari door-to-door, au precizat reprezentantii Romtelecom pentru IQads.

Spotul TV, dezvoltat de gmp Advertising si lansat pe 3 septembrie, prezinta exemple de programe de TV pe care telespectatorii nu vor sa le vada HD, prezentand in acelasi timp relevanta ofertei de canale HD Romtelecom.

Potrivit reprezentantilor Romtelecom, oferta se adreseaza clientilor care pun accentul in egala masura pe calitatea imaginii si a continutului, de aceea au fost luate in considerare cele mai relevante canale HD, printre care se numara HBO HD si Dolce Sport HD.

“Incepand din vara lui 2012, Romtelecom s-a concentrat in toate campaniile de comunicare pe beneficiile si diferentiatorii de continut pe care ii ofera pachetele sale de servicii. Astfel, in focusul campaniilor de comunicare au fost, pe rand, canalele proprii Dolce Sport, serviciul HBO Go, canalele de filme HBO, HBO Comedy, Shorts TV, Comedy Central, AXN sau canalele de documentare BBC Knowledge si Discovery, impachetate de fiecare data in oferte speciale sau exclusive", au precizat reprezentantii Romtelecom.

Componenta de online a fost dezvoltata de Webstyler.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

GMP Advertising:  Olivia Basag  (Group Creative Director), Alina Zaharescu (Senior Art Director), Florin Padurean (Art Director), Laur Raboj (Copywriter), Mihai Gongu (Creative Director), Ioana Gheorghita (Head of Strategy), Bogdan Stanciu (Head of Design), Monica Bondoc (DTP), Daniel Chisescu (DTP), Vali Nastase (Graphic Designer), Adrian Macea (Graphic Designer), George Toader (AV Producer), Veronica Gogescu (Traffic Director), Ioana Cadir (Account Director), Irina Angelescu (Account Manager), Radu Teodorescu (AV Producer).

Romtelecom: Roxana Baias (Director Coordonator Marketing si Managementul Produselor), Ruxandra Rau (Director Marketing Segment Rezidential), Gabriela Lulea (Senior Marketing Specialist), Marius Cristea (Marketing Expert), Ioana Corcodel (Media Specialist), Georgiana Petruta Pelin (Marketing Communication Representative).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related