Agentia Geometry Global anunta castigarea pitch-ului pentru comunicarea noului produs Forum Gold din portofoliul BASF, un fungicid inovator impotriva manei vitei de vie.
Produsul va fi comunicat sub umbrela: “Bunastarea incepe cu o recolta buna. O recolta buna incepe cu Forum Gold”.
Brief-ul a avut ca scop crearea unei campanii de comunicare care sa informeze viticultorii despre noul produs si beneficiile sale, respectiv sa ii determine sa aleaga sa isi protejeze cultura de vita-de-vie cu Forum Gold in locul alternativelor concurente.
Target-ul cuprinde in special fermieri medii, barbati peste 45 de ani din mediul rural, viticultori pasionati. S-a pornit de la realitatea faptului ca recolta de struguri este esentiala pentru ei, deoarece reprezinta sursa principala de venit. Aceasta are un impact direct asupra a tot ce inseamna planurile personale, cat si cele de afaceri, deci, asupra bunastarii lucrurilor importante din viata lui: starea financiara, familia, planurile de viitor, psihicul si sanatatea, orgoliul, prestanta si, nu in ultimul rand, recolta de anul viitor. Astfel, Forum Gold devine partenerul care il ajuta sa isi puna la adapost recolta si, prin ea, planurile personale, viitorul familiei si al afacerii. De aici, si ideea creativa ce sta la baza vizualului campaniei.