In primul proiect din publicitate, Ema Prisca i-a pus sacou lui Dumnezeu

In primul proiect din publicitate, Ema Prisca i-a pus sacou lui Dumnezeu

Isi aminteste perfect de acel moment. In 1998, o oferta pentru Renault. Si primul feedback de la client: “Cumparatorii sunt achieveri si poarta sacou”.

Asa ca a imbracat “Facerea lumii” si a mers mai departe. Pentru ca cel mai des cuvant folosit in publicitate este NU, spune Ema Prisca, si aceasta industrie este pentru incapatanati.

In ciuda NU-urilor, a ramas in advertising. Dar a plecat din Romania, acum 5 ani. A lucrat in publicitatea din Spania, Georgia si Mexic, unde se afla si in prezent.

E presedinta a ADC Romania, a fost Director de Creatie in agentiile Geometry si Graffiti BBDO, si este unul dintre cei doi Directori de Creatie romani care au absolvit un MBA la Berlin School of Creative Leadership.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related