Publicis Romania si Nurun ocupa locul intai in topul ADC*RO al lunii mai

Publicis Romania si Nurun ocupa locul intai in topul ADC*RO al lunii mai

Membrii Art Directors Club Romania anunta top 3 cele mai creative idei din luna mai. Acestea au fost realizate de agentiile Publicis Romania si Nurun (agentia digitala din cadrul Publicis Groupe Romania) si Headvertising.

Publicis Romania semneaza atat campania care ocupa primul loc, cat si cea de pe locul al treilea.
Ideea campaniei Pimba Ursul este cea care a luat cel mai mare punctaj si a fost implementata pentru brandul FIA/ACR. Adrian Iota, Art Director, si Mihai Costache, Copywriter, de la Publicis Romania sunt creativii din spatele proiectului.

Andreea Ghenoiu, Group Creative Director Jazz, explica nota oferita pentru ideea “Plimba Ursul”: “De ce nota maxima fara ezitare? Pentru ca e clar din seria as fi vrut sa am eu ideea asta. Pentru ca am copii, pentru ca ma enerveaza viteza la volan, pentru ca imi plac jocurile pe telefon. Asa ca bravo! Pentru idee, dar si pentru executie. Arata super frumos ilustratiile si naming-ul e fun. La mai multe!”

Campania de pe locul doi este Fetita cu Buline, semnata de Headvertising pentru brandul NN.
Echipa care semneaza proiectul este formata din Andrei Besliu, Art Director, si Rafaela Beldie, Copywriter.

Pe locul trei a fost votata ideea Diodrama, realizata de Gabriel Gherca, Art Director, si Romulus Petcan, Copywriter, de la Publicis Romania, pentru brandul Muzeul National de Istorie Naturala „Grigore Antipa” & WWF-Romania.

Urmatoarele trei executii, in ordinea punctajului, au fost Creditul pe Repede-nainte de la Headvertising pentru ING, Scena9 de la BRD & Scena9 pentru BRD si Sarbatoreste gusturile romanesti la McDonalds de la Friends\TBWA pentru McDonalds.

 

Creditul pe Repede-nainte / Headvertising pentru ING

 

Sarbatoreste gusturile romanesti la McDonalds / Friends\TBWA pentru McDonalds.

 

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate.

Art Directors Club Romania este cea mai densa concentratie de talente creative si lideri de creatie din industria de publicitate romaneasca. Activitatea creativa si recunoasterea publica obtinuta de membrii ADC Romania pot defini fara dificultate, traiectoria, momentele cheie si succesele industriei publicitare locale dar si regionale.

Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related