[Cine a furat Crăciunul] Daniel Hărmănescu (Centrade Cheil): Câțiva ani mergi pe distracție, apoi pe nostalgie, apoi pe familie, apoi pe prieteni și dup-aia cumva se ia totul de la capăt

[Cine a furat Crăciunul] Daniel Hărmănescu (Centrade Cheil): Câțiva ani mergi pe distracție, apoi pe nostalgie, apoi pe familie, apoi pe prieteni și dup-aia cumva se ia totul de la capăt

În iulie, colegii lui Daniel Hărmănescu, Copywriter Centrade Cheil, nu au apreciat Hrușcă-ul care venea din boxele lui. Încerca doar să prindă vibe-ul de Crăciun, la peste 40 de grade, pentru primul spot festiv la care începuse să lucreze în acest an.

Vibe-ul e greu de prins oricum. Ca și insight-ul diferit într-o iconografie obișnuită de sărbători: ”deschidem într-o sufragerie decorată de Crăciun. În spate vedem bradul etc.”

Și așa pornim pe urmele Crăciunului din reclamele românești și agasăm oamenii de creație, care nu scapă de sărbători nici vara, nici iarna: cât de importante sunt spoturile festive (și pentru cine), cum s-a schimbat Crăciunul, care au fost trendurile anul acesta și ce campanie i-a făcut să lăcrimeze?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related