Cine va reprezenta Romania in competitia Young Marketers de la Cannes?

Cine va reprezenta Romania in competitia Young Marketers de la Cannes?

Florentina Dumitru si Stefania Bugan– cele doua membre ale echipei Connected -   castiga competitia Young Marketers, in urma unei perioade de training intens si selectie exigenta ce a avut loc la The Alternative School for Creative Thinking, sezonul 13.

Cele doua vor reprezenta Romania in competitia cu acelasi nume de la Cannes, unde vor concura cu echipe similare din toate tarile lumii. Sub presiunea unui deadline strans, ele vor trebui sa creeze brieful perfect, care sa-I inspire pe cei mai talentati directori de creatie si strategi prezenti in juriile de seniori de la Festivalul Leilor.

La The Alternative School – editia a 13-A au fost admisi peste 40 de competitori de la companii precum Albalact, Altex, Golin, Bunge, CEZ, GSK, Electrecord, Henkel, Philips, Rogalski Damaschin, Vel Pitar, Skin, dar si studenti de la SNSPA si Jurnalism, care au primit burse in urma competitiei anterioare inscrierii.

Timp de aproape doua luni, Alternativii au avut acces la continut curatoriat via Dubai Lynx, Eurobest, Cannes Lions si Spikes, au avut intalniri cu lideri din mediul de marketing si business din tara si din strainatate (WGSN, Publicis Paris), precum si acces la doua evenimente de industrie – The Future of Marketing si The Best of FMCG, unde sunt inrolati peste 20 de speakeri romani si straini.

In competitie au ramas 9 echipe, ale caror aplicatii au fost evaluate de nume cu rezonanta in industrie.

Printre evaluatori s-au numarat Elena Markos - Business Development Manager - UK, IRL & CEE, WGSN, Hande Guler - Director de creatie DDB Berlin, Tahaab Rais, Head of Planning & Strategy F7 MENA, Nicoleta Padure –fost jurat roman la Eurobest si Dubai Lynx, Alexandru Haidamac – castigator de gold la competitia Young Lions Design, Alexandra Bombita, Andrei Chirisi – veterani ai The Alternative School si membri in Above 106, grupul de elita al Scolii, Vera Gavrila – Strategy Director la Media Concept Store, Filip Gonzacenco art director Publicis Paris, Vesna Vlasic–Managing Director, McCann Serbia, Tamara Kostro, PR Director at McCann Adriatics, Alina Damaschin, juratul roman la Cannes Lions PR 2017 si Managing Partner la Rogalski Damaschin, Mara Cristina – brand manager MiniPrix si Florentina Taudor – CEO Renania, compania care e suporterul de cursa lunga al The Alternative School si endorserul castigatorilor la competitiile internationale.

Clasamentul final a aratat astfel: Connected – 4,,06, Deep Watermark – 3,72, Ineratio – 3,67, Chicas Bombillas – 3,47, Elision – 3,39, Kaleidonorm – 3,17, The Antlers – 3,01, aIRPLANE – 2,80, ImaginAd – 2,78.

La incheierea semestrului cei prezenti au fost invitati sa evalueze calitatea experientei de la The Alternative School.

Campurile de evaluare au fost "Oportunitati de learning cu conectare la trendurile internationale", "Transparenta in evaluare", "Value for Money", "Ati recomanda The Alternative School?", "Oportunitati de Networking". Notarea s-a facut de la 1 la 5, 5 reprezentand nota maxima.  Raspunsurile au confirmat 5 din 5 la primele 4 intrebari, in vreme ce la a 5-a, legata de oportunitatile de networking, au fost doua evaluari cu 4, iar restul cu 5.

Opinia studentilor finalisti, despre The Alternative School  

“Eu am avut sansa sa studiez in Londra si regasesc in sistemul de la The Alternative School stilul britanic de predare, mod de lucru, exigenta. Foarte bine alesi speakerii, informatiile de la WGSN – foarte interesante” (Stefania Bugan, membra a echipei castigatoare)

“E o scoala care te conecteaza la viitor. Idei, noi, trenduri care abia se contureaza.”, (Florentina Dumitru, GSK, membra a echipei castigatoare).

Well, cred ca mai vin si semestrul viitor, deci chiar as recomanda” Iulia Boloaca, finalist.

“A fost cea mai tare experienta de invatare la care am participat vreodata. Super profesionalism si implicare. Un loc in care te simti apreciat si incurajat, un loc in care se deschid usi la care doar visai”, Ruxandra Besciu, finalist.

“O scoala cu emotie, suflet si inspiratie” – Maria Popa, finalist.

“Voi recomanda aceasta scoala celor care chiar doresc sa se conecteze la industriile creative,  imi doresc sa revin”. Tudor Neagu, finalist.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related