Urca pe scena si #TasteTheFeeling la a doua editie a Premiilor FIBRA, alaturi de Coca-Cola Romania

Urca pe scena si #TasteTheFeeling la a doua editie a Premiilor FIBRA, alaturi de Coca-Cola Romania

Stii sentimentul ala cand iti auzi numele rasunand pe o scena la care se uita sute de perechi de ochi plimbati prin publicitate? Care inseamna ca ai castigat si ti se ridica colegii chiuind de pe scaunele vecine - simultan cu parul de pe maini. Incep sa-ti transpire palmele, ti se usuca gura, ajungi pe scena. Publicul asteapta un speech istet, glumite spirituale, ceva carisma ca, deh, ai castigat un premiu. Punchline-urile tale dezamagesc. Te afli in al nu stiu catelea cerc al iadului -- pana te prinzi ce fraier esti. Tocmai ai luat un premiu dorit de cateva zeci de persoane din industrie, pe putin. Poti sa faci orice. Razi, plangi, spune o poezie, fa o pirueta; dar gusta sentimentul ala de recunoastere a tuturor eforturilor de pana acum.

Si, ca simbol al acestui sentiment care inglobeaza mai multe emotii, ti se ofera imediat inca un premiu binemeritat: o sticla de Coca-Cola rece. Pentru ca, incepand cu acest an, Coca-Cola Romania devine partenerul Premiilor FIBRA, organizate de IQads si sustinute de IAA, UAPR, ADC*RO si IAB Romania.

Brandul se alatura, astfel, demersului de a sprijini creativitatea si curajul industriilor de marketing si comunicare romanesti, sustinerea dezvoltarii lor si incurajarea tinerelor generatii de creativi. Creativi exact ca cei care au generat, intre altele, o bratara oficiala pentru activitati la cele mai tari evenimente ale verii sau o serie de doze de suc personalizate cu posturi misto de pe Instagram. 

,,La Coca-Cola, ne place sa dam tonul inovatiei si sa fim in mijlocul dezbaterilor creative. Facem asta prin campaniile inedite pe care le dezvoltam si, totodata, implicandu-ne in demersuri care ne permit sa promovam aceste valori.

Parteneriatul cu FIBRA ne da ocazia sa sustinem ideile curajoase si sa incurajam dezvoltarea noii generatii de creativi din Romania. Coca-Cola este partener oficial al inovatiei si creativitatii”, spune Miruna Smeureanu (Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova).

In loc de concluzie, un indemn: regrupeaza-te, lucreaza-ti case-ul/-urile si pregateste-te sa #TasteTheFeeling, asa cum se face in publicitate.

 

 

Premiile FIBRA reprezinta un demers local necesar pentru a seta nivelul profesionalismului din marcomul autohton si, totodata, pentru a-i sustine dezvoltarea. Prin intermediul Premiilor FIBRA recunoastem, incurajam si premiem valoarea creativitatii locale si readucem entuziasmul si curajul la masa dezbaterilor creative.
Festivalul este organizat de IQads, platforma media dedicata industriilor creative din Romania.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related