"Votca ce nu are nimic de ascuns”, comunica credinta Absolut, aceea ca toate companiile au datoria sa devina sustenabile

"Votca ce nu are nimic de ascuns”, comunica credinta Absolut, aceea ca toate companiile au datoria sa devina sustenabile

Cea mai noua productie cinematografica marca Absolut Vodka deschide drumul transparentei totale, fara niciun fel de inhibitii. De la prima atingere si pana la ultima sticla, fiecare pas din calatoria in Absolut este aratat in toata splendoarea sa. Atentie, vor urma imagini cu un continut explicit!

Te-ai dezbraca complet pentru firma la care lucrezi? Angajatii de la Absolut au facut-o deja in filmul pentru cea mai noua campanie de comunicare lansata de brandul suedez de votca, cu tema: “Votca ce nu are nimic de ascuns”. De ce?! Ca sa iti dovedeasca tie sau oricui se uita, cat de transparente sunt lucrurile la fabrica lor din Ahus, Suedia. Si, da, in film apar angajatii Absolut complet nud care iti spun povestea intregului proces de fabricatie de la procesul de distilare pana la modul in care inteleg sa respecte mediul inconjurator, recicland si refolosind resursele de pe tot parcursul lantului de productie. Iar in tot acest timp, tu poti sa descoperi pas cu pas toate ”secretele” Absolut, dar si ce are de spus cu adevarat acest brand.

Foarte putine companii ar avea curajul sa lanseze o astfel de campanie, dar ca lider al industriei, Absolut isi asuma rolul de pionier al comunicarii transparente si vorbeste “pe bune” cu consumatorii sai din intreaga lume, aratandu-le totul despre procesul de productie si despre cum intelege sa recicleze, sa refoloseaca si sa nu iroseasca.

Initiativa companiei vine intr-un context in care consumatorii vor tot mai mult o relationare sincera cu brandurile pe care le admira si le consuma, iar exemplele de adevarata transparenta si implicare sociala responsabila din partea brandurilor sunt inca rare.

In film, Absolut arata imagini din spatele portilor fabricii de la Ahus din Suedia si etapele procesului de productie dezbracat la propriu de secrete, de aici si ideea introducerii angajatilor companiei ca personaje principale, acestia aparand, de asemenea, dezbracati. Nuditatea din film nu este folosita ca element senzational, ci ca o metafora a transparentei procesului de productie, asumata integral de toti angajatii Absolut.

 

VIDEO

 

Cum se face ca Absolut are un gust si mai bun? Simplu. Prin calitate si sustenabilitate, ambele ingrediente cheie in procesul unic de productie Absolut, de la procesul de distilare pana la pana la modul in care inteleg sa respecte mediul inconjurator recicland si refolosind resursele de pe tot parcursul lantului de productie. Mai mult, ne place sa spunem ca stim cu precizie de unde provine fiecare bob de grau folosit in votca Absolut: de la cei 338 fermieri din sudul Suediei pe care ii cunoastem dupa numele mic. Cum sa nu fii fericit in calitate de angajat cand poti folosi atatea metode sustenabile de productie si cum sa nu dai dovada de o transparenta Absoluta, asa cum tocmai – suntem siguri, deja – ca ai vazut in film.

 

Anna Schreil, Vicepresedinte Operatiuni si unul dintre cei 28 de angajati care apar in film sintetizeaza:

“Suntem foarte mandri de votca de cea mai buna calitate pe care o facem la Ahus dar si de modul in care o facem. Urmarim cu atentie, cu mandrie, dar si cu foarte multa pasiune fiecare pas de la prima atingere si pana la ultima sticla. Calitatea si sustenabilitatea sunt cele mai importante pentru noi si ne place sa ne spunem povestea. In mod normal, daca o sa vii sa ne vezi, o sa fim imbracati. Ceea ce nu ne impiedica sa fim la fel de transparenti cu ceea ce facem zi de zi!”.

 

Absolut vrea sa construiasca pentru viitor un circuit de productie complet sustenabil. Tocmai de aceea crede ca nu exista resturi bune de aruncat, ci material secundar care poate fi reutilizat prin metode inovative. Iar acest film este doar o parte din calatoria inceputa de Absolut pentru o lume mai sustenabila.

 

Tema campaniei de comunicare, ”Votca ce nu are nimic de ascuns”, comunica credinta Absolut, aceea ca toate companiile au datoria sa devina sustenabile.

 

“Absolut a crezut mereu ca trebuie sa vorbeasca despre schimbare, de aceea suntem foarte mandri ca promovam sustenabilitatea si transparenta in industria noastra. Ne dam seama ca in acest moment este mai important ca niciodata sa le spunem clientilor nostri ca nu avem Absolut nimic de ascuns!”, spune Craig Johnson, VP Global Marketing.

 

Filmul a fost regizat de Sam Hibbard, cu sprijinul artistic al BBH si face parte din campania de comunicare Create A Better Tomorrow, Tonight dezvoltata de Absolut.

 

Echipele:

The Absolut Company:

  • Anna Malmhake – CEO
  • Craig Johnson - VP Global Marketing
  • Gaia Gilardini - Global Communications Director
  • Tobias Hokeberg- Global Senior Marketing Manager
  • Fredrik Thorsen - Global Head of Digital
  • Stephen Brown- Global Marketing Manager Digital
  • Georgia Mcdonnell-Adams - Global Brand Manager
  • Oscar Danielsson – Global Brand Manager

 

The BBH Agency:

  • Executive Creative Director: Anthony Austin
  • Associate Creative Director: Pablo Gonzalez De La Pena
  • Creative team: Doug Fridlund and Mikael Alcock
  • Business Lead: Kate Roberts
  • Account Manager: David White
  • Strategy Director: Melanie Arrow
  • Strategists: Raphael Bittner, Flo Robertson
  • Producer: Natalie Parish
  • Assistant Producer: Sarah Finnigan-Walsh
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related