Marks semneaza identitatea noului serviciu eBOX by FAN Courier

Marks semneaza identitatea noului serviciu eBOX by FAN Courier

eBOX by FAN Courier este o alternativa smart de livrare a produselor comandate online in oricare dintre lockerele eBOX amplasate in diverse locuri din Bucuresti. Cu alte cuvinte, iti cumperi pantofi de pe net, selectezi livrarea in cel mai apropiat locker eBOX si ridici coletul cand ai tu chef. Nu mai e nevoie sa-ti sincronizezi programul cu cel al curierului, ai sapte zile la dispozitie sa dai o fuga pana la eBOX, in drum spre birou sau noaptea tarziu cand vii din oras.

 

Ce spun reprezentantii Marks?

Pentru ca e vorba de un serviciu care iti intelege programul si stilul de viata, proiectul de branding s-a conturat in jurul ideii de serviciu prietenos, la indemnana, care te scapa de niste griji in plus. Logoul eBOX foloseste conturul unui colet ca element de baza pe care il multiplica pentru a crea mini-mascota serviciului. Grafica e simpla, fresh si digital-friendly, la fel ca eBOX.            

Am ramas in universul cromatic al brandului FAN Courier, alegand o nuanta de turcoaz pentru a exprima faptul ca e vorba de un serviciu self-service pe care il accesezi online, dedicat celor care vor sa-ti faca viata mai usoara cu ajutorul tehnologiei.
eBOX simplifica procesul de cumparare online si ii ofera utilizatorului mai mult control asupra propriilor livrari.

Suntem diferiti. Oricat de comod ar parea sa primesti coletul direct la usa, nu e pentru toti asa. Cand ai un stil de viata on the go, ai nevoie si de un serviciu de curierat on the go. Cand nu stai prea mult intr-un singur loc si ai parte de schimbari neprevazute de plan, eBOX iti ofera solutia flexibila si comoda pentru a intra in posesia coletelor in ritmul tau.

 

Cum functioneaza mai exact?

Atunci cand plasezi o comanda online la unul dintre magazinele partenere, alegi optiunea de livrare eBOX la check-out si adresa in jurul careia vrei sa vezi cele mai apropiate automate. Dupa ce alegi cel mai accesibil locker pentru tine, confirmi comanda, platesti si astepti SMS-ul sau e-mailul care confirma faptul ca pachetul tau a ajuns in locker. Fie ca ai timp in zorii zilei sau noaptea tarziu, automatele eBOX sunt deschise 24/7, deci poti trece oricand. Introduci codul PIN primit in ecranul tactil al lockerului si voila, coletul e in mainile tale.

eBOX e un win-win situation atat pentru clienti, cat si pentru magazinele online care isi cresc rata coletelor livrate in prima zi si primesc o bila alba la customer satisfaction. In plus, isi reduc rata retururilor pentru ca sunt evitate situatiile in care clientul nu este acasa. 

 

Echipele participante:

Echipa FAN Courier
Roxana Magopet, Marketing & PR Manager

 

Echipa Marks
Mia Munteanu, Client Service Director
Amalia Toban, Art Director
Maria Stefanita, Art Director
Sabina Stanciucu, Copywriter
Alexandru Nedeianu, DTP
Dan Hagiu, DTP

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related