Sinceritate in imobiliare? Hai s-o vedem si p-asta!

Sinceritate in imobiliare? Hai s-o vedem si p-asta!

Cunosc oameni care au avut experiente bune cu agentii imobiliare, dar cunosc si mai multi care ar fi preferat sa-i vada pe agentii imobiliari scufundati in acid. Frustrarea nu e mai blanda nici cand vine nu de la agentii, ci de la persoana fizica cu care incerci sa bati palma. Prin 2013, cand incercam sa-mi inchiriez garsoniera, tipul de la agentie mi-a gasit trei proxeneti intr-o singura saptamana. Businessuri separate, frumos. Apoi, cand cautam la randu-mi sa inchiriez, senzatia era ca niciun imobil din tot Bucurestiul asta nu ramasese disponibil, iar mesajul smecher al agentiilor era acelasi: acesta s-a dat chiar azi, dar haideti sa va aratam altul.

Cam asta a fost si rezultatul research-ului facut de cei de la Arsenoaiei & Matasel inainte sa se apuce de campania pentru Imobiliare.ro:

Sentimentele asociate cu aceasta industrie sunt in mare parte negative. Oamenii se simt inselati la tot pasul si sunt bombardati de mass media doar cu stiri care le accentueaza aceste trairi.

Pe pagina agentiei, se vorbeste despre lucruri facute pe bune, Brand Utility si felul in care se poate comunica intr-un context ca cel al pietei imobiliare. Rezultatul? Trei executii pe TV: Arteziana, In inima padurii si 5 minute de metrou. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Sectiune

Dictionar



Related