[Brieful de la primarie] Flavius Bunoiu (WOAO): Primariile nu au in organigrama specialisti in branding care sa realizeze un "caiet de sarcini" corespunzator. Practic, nu stiu ce sa ceara

[Brieful de la primarie] Flavius Bunoiu (WOAO): Primariile nu au in organigrama specialisti in branding care sa realizeze un "caiet de sarcini" corespunzator. Practic, nu stiu ce sa ceara

In februarie, anuntam ca Oradea isi cauta logo. Si, dupa ce s-a intamplat la Bucuresti, au existat cateva grade de reticenta in privinta acestei initiative. Dar oamenii au lucrat la logo-uri si au propus variante. 18o de propuneri au fost inscrise in concurs, dar niciuna nu a fost pe placul juriului, competitia incheindu-se fara niciun castigatorNoi am gasit, insa, partea buna in toatea astea: nume noi care fac lucruri interesante in publicitate si un motiv bun sa continuam discutia despre logo-urile publice si identitatile oraselor din Romania.

Flavius Bunoiu, Manager WOAO Advertising, vorbeste despre propunerea lor pentru brandul Oradea, brieful primit, punctele bune si mai putin bune ale concursului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Sectiune



Related