[Brieful de la primarie] Péter Árpád: Produsul e palpabil, orașul e intangibil. Organizatorii ar trebui, în primul rând, să înțeleagă că un astfel de proiect nu este de tipul “one man job”

[Brieful de la primarie] Péter Árpád: Produsul e palpabil, orașul e intangibil. Organizatorii ar trebui, în primul rând, să înțeleagă că un astfel de proiect nu este de tipul “one man job”

Péter Árpád, graphic designer, a intrat în concursul pentru logo-ul Oradea conștient de faptul că exista și posibilitatea să câștige o propunere mai bună decât a lui, rezultat cu care s-ar fi împăcat ușor. Era conștient, de asemenea, că există posibilitatea să câștige o propunere mai slabă decât a lui, dar și cu această variantă ar fi fost împăcat, având în vedere că, din păcate, așa se întâmplă în România. Nu se aștepta deloc, însă, la ceea ce s-a întâmplat până la urmă: niciun câștigător. Propunerea lui Péter Árpád a fost, însă, prima pe listă, într-un top făcut de organizatori. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related