Ioana Zamfir, de la McCann in fruntea creatiei Centrade Cheil: "Am pus in balanta un sistem cunoscut cu unul nou, el insusi intr-un moment de reinventare"

Ioana Zamfir, de la McCann in fruntea creatiei Centrade Cheil: "Am pus in balanta un sistem cunoscut cu unul nou, el insusi intr-un moment de reinventare"

Cand ceva merge bine, atunci e cazul sa schimbi ceva-ul. Suna frumos (si irational), se face mai greu (spre deloc), dar se mai si face. In paradigma de publicitar, zicatoarea poate lua forma schimbarii agentiei in care ai crescut cu un loc in prima linie a unui necunoscut inca in formare. 

Dupa 7 ani de McCann (dintre care aproape unul ca Group Creative Director), multe campanii premiate si un titlu de Copywriter of the Year, Ioana Zamfir a ales sa se mute cu biroul la Centrade Cheil, unde va coordona o structura de 20 de membri, grupati in 6 echipe de creatie si un departament de design. Agentia, recent preluata integral de reteaua Cheil Worldwide, trece la randul ei printr-un shift catre monitorizare si analiza data-driven si digital storytelling care implica atat creatia, cat si strategia, CS-ul si productia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Centrade Cheil

Centrade | Cheil este una dintre cele mai mari companii de comunicare din Romania si HUB regional Sud Estul Europei (10 piete). Ca agentie integrata, Centrade | Cheil are capabilitati de coordonare la nivel de... vezi detalii »

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related